reklama - zainteresowany?

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - Onepress

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
ebook
Autor: Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
ISBN: 978-83-8198-665-6
stron: 142, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 75,65 zł (poprzednio: 87,97 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,32 zł)

Dodaj do koszyka Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Tagi: Marketing

Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.

Publikacja:

  • wypeÅ‚nia lukÄ™ badawczÄ… w zakresie skutecznoÅ›ci wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych;
  • bÄ™dzie mogÅ‚a posÅ‚użyć jako źródÅ‚o informacji dla lokalnych liderów chcÄ…cych wykorzystać zalety pÅ‚ynÄ…ce z budowania dÅ‚ugotrwaÅ‚ych wiÄ™zi relacyjnych;
  • zawiera nowatorskÄ… koncepcjÄ™ kreowania sukcesu jednostki terytorialnej, mierzonego liczbÄ… zadowolonych zarówno mieszkaÅ„ców, przedsiÄ™biorców, jak i turystów, która to koncepcja jest zweryfikowana empirycznie, dajÄ…c podstawÄ™ rekomendacji dla wÅ‚adz samorzÄ…dowych;

Monografia jest adresowana zarówno do naukowców podejmujących problematykę marketingu relacji w jednostkach terytorialnych, jak i do praktyków w ich działalności samorządowej, szczególnie menedżerów samorządu terytorialnego, a ponadto do wykładowców i studentów w procesie edukacji na kierunkach zarządzania oraz gospodarki i administracji publicznej.

Zdaniem recenzenta przygotowana monografia nosi znamiona nowości, wypełnia lukę badawczą w przedmiotowym aspekcie. Autorki proponują bowiem nie tylko inne niż dotychczas dominujące spojrzenie na kwestię relacji z interesariuszami w jednostkach terytorialnych, ale także przedstawiają skuteczny sposób radzenia sobie z tym wyzwaniem. Oryginalny wkład Autorek odnosi się głównie do adaptacji instrumentów marketingu relacji 5"I" do specyfiki jednostki terytorialnej oraz opracowania narzędzi i procedury badawczej umożliwiającej określenie oddziaływania poszczególnych instrumentów na wyodrębnione grupy interesariuszy. (...) Odpowiednio stosowane modele zaproponowane przez Autorki mogą stanowić ważną pomoc w ocenie rzeczywistych relacji pomiędzy władzami samorządowymi a interesariuszami. Atutem pracy jest wykonanie obliczeń w programie R.

dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR
Uniwersytet Rzeszowski
Instytut Ekonomii i Finansów

Dodaj do koszyka Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

 

Osoby które kupowały "Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.