Wycena biznesu w praktyce - Onepress
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,64 zł (poprzednio: 44,41 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,77 zł)
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania. Są to m.in.. Następujące rodzaje spółek: handlowa, odzieżowa, spożywcza, telekomunikacyjna, usługowa wydobywcza (spółka celowa), oraz wybrane aktywa niematerialne tj. znak towarowy, siła robocza, umowa o niekonkurowaniu w firmie produkującej napoje energetyczne.
Do zaprezentowanych wycen wykorzystane zostały następujące metody: zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF), rynkowe, skorygowanych aktywów netto oraz opcji realnych. Znak towarowy (marka) został wyceniony metodą nadwyżki stopy zwrotu, wartość umowy o niekonkurowaniu metodą DCF, a siła robocza metodą kosztu zastąpienia. Atutem książki jest jej praktyczny charakter, odniesienie teorii do rzeczywistości gospodarczej, co znacznie ułatwia zrozumienie problematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
Osoby które kupowały "Wycena biznesu w praktyce", wybierały także:
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- B 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Jak inwestowa 67,00 zł, (30,15 zł -55%)