reklama - zainteresowany?

Wycena biznesu w praktyce - Onepress

Wycena biznesu w praktyce
ISBN: 978-8-3756-1039-0
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,64 zł (poprzednio: 44,41 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,77 zł)

Dodaj do koszyka Wycena biznesu w praktyce

Tagi: Finanse

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania. Są to m.in.. Następujące rodzaje spółek: handlowa, odzieżowa, spożywcza, telekomunikacyjna, usługowa wydobywcza (spółka celowa), oraz wybrane aktywa niematerialne tj. znak towarowy, siła robocza, umowa o niekonkurowaniu w firmie produkującej napoje energetyczne.

Do zaprezentowanych wycen wykorzystane zostały następujące metody: zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF), rynkowe, skorygowanych aktywów netto oraz opcji realnych. Znak towarowy (marka) został wyceniony metodą nadwyżki stopy zwrotu, wartość umowy o niekonkurowaniu metodą DCF, a siła robocza metodą kosztu zastąpienia. Atutem książki jest jej praktyczny charakter, odniesienie teorii do rzeczywistości gospodarczej, co znacznie ułatwia zrozumienie problematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa.



Dodaj do koszyka Wycena biznesu w praktyce

 

Osoby które kupowały "Wycena biznesu w praktyce", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
  • Jak inwestowa
  • B
  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post

Dodaj do koszyka Wycena biznesu w praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Wycena biznesu w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.