reklama - zainteresowany?

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw - Onepress

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
ebook
Autor: Tadeusz Grzeszczyk
ISBN: 978-83-7814-577-6
stron: 98, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,70 zł

Dodaj do koszyka Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

Tagi: Zarządzanie

Zagadnienia zaprezentowane w monografii stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. W opracowaniu omówiono m.in.: niektóre modele oceny efektywności finansowej przedsiębiorstw, wybrane determinanty sukcesu przedsiębiorstw, badania podejmowane w ramach zarządzania projektami (Projekt Management), działania związane z marketingiem internetowym oraz zagadnienia innowacyjności polskiej gospodarki w obliczu pułapki średniego dochodu.

Dodaj do koszyka Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

Spis treści

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw eBook -- spis treści

Przedmowa 5

1.   Grażyna Gierszewska Małe i średnie przedsiębiorstwa, innowacyjność, konkurencyjność – głos w dyskusji 9

2.   Tadeusz A. Grzeszczyk, Adam Miłkowski Modele oceny efektywności finansowej przedsiębiorstw 38

3.   Elżbieta Rzeszutek Determinanty sukcesu małych i mikroprzedsiębiorstw 47

4.   Tadeusz A. Grzeszczyk, Małgorzata Waszkiewicz Zarządzania wiedzą w organizacjach projektowych rynku nieruchomości 60

5.   Kamil Sitarski, Artur Gąsiorkiewicz Wykorzystanie marketingu w wyszukiwarkach internetowych w działalności przedsię­biorstw na polskim rynku 74

6.   Sylwester Pięta, Marcin Ścibisz Innowacyjność polskiej gospodarki w obliczu pułapki średniego dochodu 87

Dodaj do koszyka Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.