reklama - zainteresowany?

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Onepress

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Autor: Stępowski Robert
ISBN: 978-8-3943-7373-3
stron: 254, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,14 zł (poprzednio: 53,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-12,29 zł)

Dodaj do koszyka Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto z książki dowiesz się: Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy? Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę? Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce? Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)? Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski. Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi. Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów? Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej. Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast. Ponadto, Robert Stępowski, autor książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placementowi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.

Dodaj do koszyka Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

 

Osoby które kupowały "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.