reklama - zainteresowany?

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa - Onepress

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Autor: Seth Godin
Tytuł oryginału: We Are All Weird
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-4876-4
stron: 96, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2013-11-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Tagi: Marketing | ÅšwiÄ…teczne prezenty

Seth Godin jest już tam, gdzie inni będą za parę lat. Warto czytać go z wielką uwagą

Eryk Mistewicz,
kwartalnik "Nowe Media"


Ludzie wolÄ… organizować siÄ™ w plemiona — grupy, które majÄ… swoich liderów, kulturÄ™ albo definicjÄ™ normalnoÅ›ci. Cyfrowa rewolucja umożliwiÅ‚a powstanie tych plemion i wzmocniÅ‚a je, dziÄ™ki czemu mamy teraz miliony grup ludzi, które respektujÄ…, doceniajÄ… i wspierajÄ… dziaÅ‚ania, które osoby spoza grupy nazywajÄ… dziwnymi, a które dla nas, współplemieÅ„ców sÄ… caÅ‚kowicie normalne. Godin twierdzi, że wpychanie nas wszystkich w uniwersalny szablon „normalnoÅ›ci”, by sprzedać wiÄ™cej Å›mieciowych produktów masom, jest zarówno nieefektywne, jak i zÅ‚e. OkazjÄ… naszych czasów jest możliwość wspierania dziwnych, sprzedawania dziwnym i stania siÄ™ dziwnym.

Seth Godin jest autorem 13 bestsellerów, popularnym blogerem i spełnionym przedsiębiorcą. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad 35 języków. Jest założycielem Squidoo.com, jednego ze 100 najpopularniejszych serwisów w Stanach Zjednoczonych. Prowadzi swoją rubrykę w Fast Company oraz Harvard Business Review, a także wygłasza tysiące wykładów dla firm, urzędów oraz organizacji pozarządowych.

Do 2010 roku rozkład zachowań rozciągnął się i spłaszczył do punktu, w którym więcej jest dziwnych, niż normalnych.

Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz walczyć, by zachować status quo (i przegrać), albo zaangażować się w najważniejszą rewolucję naszych czasów. Ten manifest jest wezwaniem do działania dla każdego, komu kiedykolwiek na czymkolwiek zależało.

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

 

Osoby które kupowały "Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Spis treści

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa -- spis treści

Wprowadzenie. Ciężarna słonica

  • Masy, normalni, dziwni i bogaci (10)
  • Wojna naszych czasów... (12)

Część I. Kapitalizm, przemysł i potęga mas - oraz ich nieunikniony upadek

  • Rynek masowy na nowo definiuje normalność (15)
  • Koniec masowoÅ›ci (16)
  • Dziwactwo nie jest tylko nowÄ… normÄ… - to nowa, pozytywna jakość (17)
  • Witamy w Normal (18)
  • Witamy u dziwaków (18)
  • I znów wracamy do normalnoÅ›ci (19)
  • "He can't be a man 'cause he doesn't smoke, the same cigarettes as me" (20)
  • Co oznacza sÅ‚owo "normalny"? (20)
  • Co oznacza sÅ‚owo "dziwny"? (21)
  • Åšmierć mediów masowych nastÄ™puje na Twoich oczach (22)

Część II. Cztery siły dziwactwa

  • SiÅ‚a pierwsza: twórczość ulega wzmocnieniu (25)
  • SiÅ‚a druga: dziÄ™ki bogactwu możemy robić, co chcemy, a chcemy być dziwni (25)
  • SiÅ‚a trzecia: marketing znacznie lepiej sobie radzi z docieraniem do dziwnych (25)
  • SiÅ‚a czwarta: w plemionach kontakty sÄ… lepsze (26)
  • Historyczny trend masowy a wspóÅ‚czesne odchylenie ku dziwactwu (26)
  • Antylopy nie majÄ… hobby (27)
  • Dziwactwo jako wyraz czÅ‚owieczeÅ„stwa (29)
  • Bogactwo narasta, a wraz z nim narasta dziwactwo (30)
  • OddziaÅ‚ywanie na naszÄ… kulturÄ™ (32)
  • MÄ…drzy marketerzy już dziÅ› wspierajÄ… tych, którzy chcÄ… wybierać (35)
  • Plemiona sÄ… lepiej powiÄ…zane (37)

Część III. Stopniowe i nieubłagane spłaszczanie się krzywej dzwonowej

  • (Krótka) historia wÄ™dkarstwa... (43)
  • ...i historia chleba (44)
  • Wszyscy stanowimy margines: Kung Fu Fighting (45)
  • Krzywa dzwonowa siÄ™ spÅ‚aszcza (46)
  • Krzywa dzwonowa nadal wystÄ™puje, ale siÄ™ zmienia (46)
  • Wszystko zaczęło siÄ™ od lodów (48)
  • WÅ‚adza w rÄ™ce wybierajÄ…cych (49)
  • Rynek oddaje wÅ‚adzÄ™ w rÄ™ce wybierajÄ…cych (49)
  • Nie jedna, a wiele krzywych dzwonowych (50)
  • Masy sÄ… dla nas tym, czym woda dla zÅ‚otej rybki (51)
  • Masowa promocja reklamowa (52)
  • Kogo rozczarować? (53)
  • Nawias Gutenberga (54)
  • Johnny Carson nie byÅ‚ dziwny (55)
  • Nie widziaÅ‚eÅ› wszystkiego (55)
  • Ile miliardów? (56)
  • Kultura cyfrowa nie rzuca cienia, a daje Å›wiatÅ‚o (weźmy choćby internet) (56)
  • Geograficzna bliskość stanowi przeszkodÄ™ dla dziwactwa (57)
  • PrzywykliÅ›my już do krzywej dzwonowej (58)
  • Nie chodzi o przedmioty (60)
  • To, co w oddali, może siÄ™ wydawać bardziej normalne, niż jest w rzeczywistoÅ›ci (60)
  • SiÅ‚y normalnoÅ›ci (61)
  • Trzy (nowe) siÅ‚y dziwactwa (62)
  • Dwa hotele (63)
  • Harry Potter i skonfliktowane masy (65)
  • Marketing mobilny - dziwniej już nie bÄ™dzie (66)
  • Jenss i trzy garnitury (67)
  • T.G.I. Friday's przybywa na Union Square (czyli o walce miÄ™dzy masami a dziwactwem) (68)
  • PrzypÅ‚ywy i odpÅ‚ywy dziwactwa i normalnoÅ›ci (69)
  • Telewizja kontra Boing Boing (70)
  • Masy i rzÄ…dy normalnej edukacji (72)
  • Popatrz z bliska, a normalność zniknie (74)
  • Tak na marginesie: proste rozwiÄ…zanie problemu szkolnictwa (75)
  • Dziwactwo i szczęście (76)
  • Dziwactwo jest wszÄ™dzie (77)
  • Mnogość (77)
  • Na dziwnych również spoczywa pewna odpowiedzialność (78)
  • Moralność dziwactwa (79)
  • RozÅ‚amowe -izmy (81)
  • Inni (dziwni) (83)
  • Geneza wÅ‚adzy (83)
  • Girolamo Savonarola i przegrana walka o wÅ‚adzÄ™ (85)
  • W kleszczach normalnoÅ›ci (87)

Postscriptum. Ku plemionom

  • PodziÄ™kowania (94)
  • The Domino Project (95)
  • O okÅ‚adce (96)

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.