reklama - zainteresowany?

Wsp - Onepress

Wsp
ebook
Autor: Joanna Fryca, Jacek Jaworski
ISBN: 978-83-7941-578-6
stron: 329, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,90 z艂 (poprzednio: 54,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,10 z艂)

Dodaj do koszyka Wsp

Post

Dodaj do koszyka Wsp

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Wsp", wybiera艂y tak偶e:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Wsp

Spis tre艣ci

Wsp贸艂czesne przedsi臋biorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie

Cz臋艣膰 I Relacje przedsi臋biorstw z otoczeniem w warunkach globalizacji

1. Niepewno艣膰 i zmienno艣膰 jako podstawowe czynniki okre艣laj膮ce wsp贸艂czesne zarz膮dzanie organizacjami - Damian Ostrowski
1.1. Przysz艂o艣膰 w zarz膮dzaniu organizacj膮
1.2. Zmienno艣膰 i niepewno艣膰 w zarz膮dzaniu
Bibliografia

2. Globalna nier贸wnowaga finansowa i kryzys - dwa wyzwania dla stabilno艣ci
wsp贸艂czesnej gospodarki 艣wiatowej - Tadeusz Mimszewski
2.1. Globalizacja a nier贸wnowaga mi臋dzynarodowych finans贸w
2.2. Paradoksy 艣wiatowej globalizacji a wstrz膮sy kryzysowe na rynkach finansowych.
Bibliografia

3. Decyzje finansowe sp贸艂ek WIG20 w dobie 艣wiatowego kryzysu finansowego - Beniamin Noga
3.1. Kryzysy finansowe XX i XXI wieku
3.2. Kryzys przedsi臋biorstwa
3.3. Funkcjonowanie Sp贸艂ek WIG20 w warunkach kryzysu finansowego
3.4. Analiza decyzji finansowych Sp贸艂ek WIG20 w warunkach kryzysu
Bibliografia

4. Cechy spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci ma艂ego przedsi臋biorstwa w dobie kryzysu
- Agnieszka Soko艂owska
4.1. Istota koncepcji spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci
4.2. Obszar spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci w ma艂ym przedsi臋biorstwie
4.2.1. Ekonomiczny obszar spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci ma艂ego przedsi臋biorstwa
4.2.2. Prawny obszar spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci ma艂ego przedsi臋biorstwa
4.2.3. Etyczny obszar spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci ma艂ego przedsi臋biorstwa
4.2.4. Filantropijny obszar spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci ma艂ego
przedsi臋biorstwa
4.3. Identyfikacja specyficznych cech spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci ma艂ych
przedsi臋biorstw
Bibliografia

5. Znaczenie cen transferowych w przedsi臋biorstwach powi膮zanych kapita艂owo w 艣wietle regulacji prawnych - S艂awomir Antkiewicz
5.1. Fuzje i przej臋cia
5.2. Podmioty powi膮zane w polskich przepisach prawnych
5.3. Podmioty powi膮zane zdefiniowane przez OECD oraz Mi臋dzynarodowe
Standardy Rachunkowo艣ci
5.4. Istota powi膮za艅 kapita艂owych mi臋dzy podmiotami powi膮zanymi
5.5. Rola funkcjonowania korporacji mi臋dzynarodowych dla otoczenia
mi臋dzynarodowego
5.6. Istota cen transferowych
5.7. Definicja i cechy cen transferowych
5.8. Funkcje cen transferowych
5.9. Zasada pe艂nej konkurencji - warunek konieczny dla okre艣lania cen transferowych
5.10. Podstawy prawne reguluj膮ce zagadnienie cen transferowych w Polsce
5.11. Dokumentacja podatkowa cen transferowych
Bibliografia

6. Rola przedsi臋biorstw pa艅stwowych w gospodarce ChRL - Ewa Cie艣lik
6.1. Etapy zmian w艂asno艣ciowych w ChRL
6.2. Rola przedsi臋biorstw pa艅stwowych we wsp贸艂czesnym przemy艣le
Bibliografia

Cz臋艣膰 II
Rola zasob贸w niematerialnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstwa

7. Zachowania rynkowe przedsi臋biorstw jako efekt zachowa艅 w organizacji
-Beata Majecka
7.1. Istota zachowa艅 organizacyjnych - uj臋cie teoretyczne
7.2. Relacje pomi臋dzy zachowaniami w organizacji a rynkowymi zachowaniami
przedsi臋biorstw - badania empiryczne
Bibliografia

8. Spo艂eczne uwarunkowania funkcjonowania przedsi臋biorstwa w 艣wietle uregulowa艅 Unii Europejskiej - wybrane problemy - Agata Cichocka
8.1. Istota polityki spo艂ecznej UE
8.2. Prawa pracownicze w UE i ich konsekwencje
8.3. Ewolucja w polityce socjalnej
8.4. Dyrektywy UE w zakresie BHP
8.5. Prawa i ich zastosowanie w praktyce
Bibliografia

9. Niematerialne czynniki sukcesu przedsi臋biorstw us艂ugowych - Monika Boguszewicz-Kreft, Gra偶yna Z艂otowska
9.1. Specyfika przedsi臋biorstw us艂ugowych
9.2. Poj臋cie i czynniki sukcesu
9.2.1. Poj臋cie sukcesu
9.2.2. Czynniki sukcesu przedsi臋biorstw
9.3. Charakterystyka niematerialnych czynnik贸w wp艂ywaj膮cych na sukces
przedsi臋biorstw us艂ugowych
9.3.1. Strategia
9.3.2. Struktura
9.3.3. Systemy
9.3.4. Pracownicy
9.3.5. Styl dzia艂ania
9.3.6. Kwalifikacje
9.3.7. Wsp贸lne warto艣ci
Bibliografia

10. Wiedza jako specyficzny zas贸b przedsi臋biorstwa - Bo偶ena K艂usek-Wojciszke, Ma艂gorzata 艁osiewicz
10.1. Era wiedzy
10.2. Istota wiedzy
10.3. Cechy wiedzy
10.4. Typologia wiedzy
10.5. Zasady zarz膮dzania wiedz膮
10.6. Modele zarz膮dzania wiedz膮 w przedsi臋biorstwie
Bibliografia

11. Odp艂yw wiedzy barier膮 innowacyjno艣ci - zachowania organizacyjne przedsi臋biorstw na rynku pracy - Joanna Fryca
11.1. Rynek pracy jako regulator zachowa艅 organizacyjnych przedsi臋biorstw. . . .
11.2. Rola wiedzy pracownik贸w w kreowaniu innowacji w przedsi臋biorstwach . .
11.3. Odp艂yw wiedzy jako problem w dzia艂alno艣ci innowacyjnej przedsi臋biorstw .
11.4. Dzia艂ania hamuj膮ce odp艂yw wiedzy - proinnowacyjne zachowania
przedsi臋biorstw na rynku pracy
Bibliografia

12. Pomiar kapita艂u intelektualnego na potrzeby poprawy wewn臋trznego zarz膮dzania przedsi臋biorstwem. Zarys teorii - Gra偶yna Michalczuk
12.1. Metody pomiaru kapita艂u intelektualnego
12.2. Por贸wnanie i ocena wybranych niefinansowych metod pomiaru kapita艂u
intelektualnego
Bibliografia

Cz臋艣膰 III Finansowe czynniki sukcesu wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw

13. Mechanizmy zapewnienia r贸wnowagi finansowej przedsi臋biorstw z wykorzystaniem p臋tli sprz臋偶e艅 zwrotnych - Andrzej Letkiewicz
13.1. Funkcjonowanie i regulacja przedsi臋biorstw
13.2. P臋tle sprz臋偶e艅 zwrotnych w przedsi臋biorstwie
13.3. R贸wnowaga finansowa
Bibliografia

14. Elastyczno艣膰 wyboru kierunku dzia艂ania - podej艣cie opcyjnie - W艂odzimierz Rudny
14.1. Opcje realne jako metoda wyceny elastyczno艣ci mened偶erskiej
14.2. Podstawowe rodzaje opcji realnych i ich wycena
14.3. Elastyczno艣膰 wyboru kierunku dzia艂ania jako opcja realna
Bibliografia

15. 殴r贸d艂a finansowania dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw w warunkach kryzysu - Joanna Liszek
15.1. 殴r贸d艂a finansowania dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw
15.2. Istota i miary rentowno艣ci oraz deficytowo艣ci przedsi臋biorstwa
15.3. Uj臋cie memoria艂owe i kasowe wynik贸w finansowych przedsi臋biorstwa
15.4. Finansowanie dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstwa w warunkach rentowno艣ci
i deficytowo艣ci
Bibliografia

16. Uwarunkowania sposob贸w finansowania przedsi臋biorstw z uwzgl臋dnieniem factoringu - Anna Pyka, Adam 呕abka
16.1. Uwarunkowania metod finansowania
16.1.1. Wewn臋trzne uwarunkowania metod finansowania
16.1.2. Zewn臋trzne uwarunkowania metod finansowania
16.2. Uwarunkowania zewn臋trzne finansowania na przyk艂adzie factoringu
16.2.1. Uwarunkowania zasobowe faktoringu
16.2.2. Uwarunkowania prawne i proceduralne faktoringu
Bibliografia

17. P艂ynno艣膰 finansowa przez pryzmat wp艂yw贸w i wydatk贸w - Beata Katowska, Aldona Uzi臋b艂o
17.1. Istota i pomiar p艂ynno艣ci finansowej
17.2. Bud偶et wp艂yw贸w i wydatk贸w
17.3. Zarz膮dzanie wp艂ywami 艣rodk贸w pieni臋偶nych
17.4. Zarz膮dzanie wydatkami 艣rodk贸w pieni臋偶nych
Bibliografia

18. Zarz膮dzanie projektami inwestycyjnymi finansowanymi ze 艣rodk贸w UE
w konsorcjum - problemy w ujmowaniu i komunikowaniu informacji
finansowych - Halina Waniak-Micha艂ak
18.1. Konsorcjum - podstawy prawne
18.2. Realizacja projekt贸w w konsorcjum - umowa konsorcjum
18.3. Rozliczenia pomi臋dzy partnerami w konsorcjum
18.4. Prowadzenie ksi臋gowo艣ci i obowi膮zki podatkowe w konsorcjum
18.5. Audyt finansowy
Bibliografia

19. Programy operacyjne UE w finansowaniu ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw
w Polsce - Jerzy Gwizda艂a
19.1. Europejskie fundusze strukturalne w Polsce
19.2. Programy operacyjne Unii Europejskiej dla ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw .
19.3. Kredyt technologiczny jako 藕r贸d艂o finansowania inwestycji MSP
Bibliografia

20. Formy opodatkowania i systemy ewidencyjne w cyklu 偶ycia ma艂ej firmy
- Jacek Jaworski
20.1. Charakterystyka form opodatkowania oraz system贸w ewidencyjnych
w sektorze ma艂ych przedsi臋biorstw w Polsce
20.2. Cykl 偶ycia ma艂ej firmy
20.3. Kryteria wyboru form opodatkowania i system贸w ewidencyjnych w fazach cyklu 偶ycia ma艂ej firmy
Bibliografia

21. Manipulacje wynikiem finansowym - Izabela Kalita-Bia艂kowska
21.1. Cel sporz膮dzania sprawozdania finansowego
21.2. Manipulacja wynikiem finansowym
21.2.1. Zawy偶enie warto艣ci aktyw贸w
21.2.1.1. 艢rodki trwa艂e
21.2.1.2. Zapasy
21.2.1.3. 艢rodki pieni臋偶ne
21.2.2. Zmiana warto艣ci pasyw贸w
21.2.2.1. Kapita艂y w艂asne
21.2.2.2. Zobowi膮zania
21.2.2.3. Wynik finansowy
21.3. Terminy ujmowania zdarze艅 gospodarczych
Bibliografia

22. Zr贸偶nicowanie koszt贸w promocji w dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw - Marta Targowicz
22.1. Koszty promocji oraz przes艂anki ich strukturalizacji
22.2. Podstawowe przekroje klasyfikacyjne koszt贸w promocji
22.3. Koszty promocji nieewidencjonowane i ich klasyfikacja
Bibliografia

23. Funkcja zakupu w organizacji oraz wybrane metody generowania oszcz臋dno艣膰
w zakupach - Marta Wudarzewska, Micha艂 Szlachcic
23.1. Funkcja zakupu w organizacji
23.2. Zarz膮dzanie procesem zakupu
23.3. Oszcz臋dno艣ci w zakupach
Bibliografia

24. Godziwa warto艣膰 rynkowa a warto艣膰 sprawiedliwa jako standardy w wycenie
przedsi臋biorstw - Dariusz Zarzecki
24.1. Istota wyceny przedsi臋biorstw
24.2. Standardy wyceny przedsi臋biorstw
24.3. Poj臋cie standardu warto艣ci
24.4. Warto艣膰 rynkowa {market value) versus godziwa (sprawiedliwa)
warto艣膰 rynkowa (fair market value)
24.5. Warto艣膰 sprawiedliwa (fair value) jako standard warto艣ci
w wycenie przedsi臋biorstw
24.6. Inne standardy warto艣ci stosowane w wycenie przedsi臋biorstw
24.7. Warto艣膰 godziwa w mi臋dzynarodowych standardach rachunkowo艣ci
24.8. Warto艣膰 sprawiedliwa czy warto艣膰 godziwa? Rozwi膮zania przyj臋te
w polskiej rachunkowo艣ci
24.9. G艂贸wne kierunki wykorzystania poszczeg贸lnych standard贸w warto艣ci
w wycenie przedsi臋biorstw

Bibliografia

Dodaj do koszyka Wsp

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.