Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Onepress
ISBN: 978-8-3793-0768-5
stron: 252, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,33 zł (poprzednio: 49,80 zł)
Oszczędzasz: 13% (-6,47 zł)
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
Osoby które kupowały "Współczesne problemy zarządzania i marketingu", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł