Wskaźniki marketingowe - Onepress

ISBN: 978-8-3264-1323-0
stron: 604, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 77,40 zł (poprzednio: 90,00 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,60 zł)
stron: 604, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 77,40 zł (poprzednio: 90,00 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,60 zł)
Tagi: Marketing
Książka zawiera dokÅ‚adne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano wedÅ‚ug jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykÅ‚ady i studia przypadków. DziÄ™ki zadaniom z rozwiÄ…zaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejÄ™tnoÅ›ci obliczania wskaźników i ich interpretacji.
Osoby które kupowały "Wskaźniki marketingowe", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)