Wskaźniki marketingowe - Onepress
ISBN: 978-8-3264-1323-0
stron: 604, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 77,40 zł (poprzednio: 90,00 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,60 zł)
stron: 604, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 77,40 zł (poprzednio: 90,00 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,60 zł)
Tagi: Marketing
Książka zawiera dokÅ‚adne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano wedÅ‚ug jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykÅ‚ady i studia przypadków. DziÄ™ki zadaniom z rozwiÄ…zaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejÄ™tnoÅ›ci obliczania wskaźników i ich interpretacji.
Osoby które kupowały "Wskaźniki marketingowe", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)