reklama - zainteresowany?

Wprowadzenie do groznawstwa - Onepress

Wprowadzenie do groznawstwa
ebook
Autor: Katarzyna Prajzner
ISBN: 978-83-814-2470-7
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

Tagi: Marketing

Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podrÄ™cznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. SkÅ‚ada siÄ™ z dwóch części. Pierwsza jest prezentacjÄ… wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrÄ™bnoÅ›ci od innych form medialnych. Druga zawiera przykÅ‚ady praktycznego wykorzystania omawianych wczeÅ›niej kategorii, a także analizy konkretnych gier lub ich gatunków.

*

Czytelnik otrzymuje zwiÄ™zÅ‚e kompendium wiedzy o studiach nad grami zespolone z indywidualnym podejÅ›ciem do analizowanych kategorii przez polskich badaczy, którzy sÄ… w stanie w krytyczny sposób ukazać ugruntowanÄ… już wiedzÄ™ na temat elektronicznej rozrywki, jak również twórczo jÄ… uzupeÅ‚nić. Autorzy sÄ… bowiem, mimo mÅ‚odego wieku, specjalistami w prezentowanych zakresach. Dobrane zagadnienia zwiÄ…zane z obszarem gier – takie jak narracja, postać, gatunek, interfejs, hardcorowy i casualowy styl grania, gry wobec innych mediów, kultura graczy oraz gamifikacja – zostaÅ‚y przedstawione w sposób wyczerpujÄ…cy i stanowiÄ… dobre wprowadzenie do groznawstwa.

Z recenzji prof. dr. hab. Jana Stasieńki

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

 

Osoby które kupowały "Wprowadzenie do groznawstwa", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.