Wp - Onepress

ISBN: 978-83-7348-827-4
stron: 346, Format: ebook
Data wydania: 2024-03-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,04 zł (poprzednio: 26,03 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,99 zł)
Osoby które kupowały "Wp", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów eBook -- spis treści
Spis treści
WYKAZ SKRÓTÓW... 7
WSTĘP... 9
CZĘŚĆ I PODSTAWY TEORETYCZNE... 19
1. RELACJE MARKI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM... 21
1.1. Konceptualizacja pojęcia marki... 21
1.2. Kategoryzacja marek i ich wartości według konsumentów... 24
1.3. Relacje między markami a klientami w mediach społecznościowych ... 29
1.4. Społeczności związane z marką... 34
2. CYFROWA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO CZYNNIK ANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW W MARKĘ ... 40
2.1. Komunikacja marketingowa widziana z perspektywy organizacji... 40
2.2. Narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w Internecie ... 42
2.2.1. Reklama ... 42
2.2.2. Public relations... 47
2.2.3. Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni... 48
2.2.4. Promocja sprzedaży ... 49
2.2.5. Wydarzenia i doświadczenie klientów... 50
2.2.6. Marketing interaktywny... 52
2.2.7. Word-of-mouth ... 53
2.3. Komunikacja marketingowa – perspektywa konsumentów ... 58
2.4. Postrzeganie przez konsumentów wybranych form komunikacji marketingowej ... 64
2.5. Inbound marketing jako kolejny etap ewolucji strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej... 75
2.5.1. Przyczyny wymuszające zmiany strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej ... 75
2.5.2. Strategia inbound marketingu... 80
2.5.3. Planowanie i realizacja kampanii inbound marketingu ... 87
3. ANGAŻOWANIE SIĘ KLIENTÓW W MARKĘ W INTERNECIE... 95
3.1. Teorie powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę... 95
3.2. Uporządkowanie terminologii związanej z procesem angażowania się konsumenta ... 101
3.3. Konceptualizacja aktywnego angażowania się konsumentów w Internecie... 104
3.4. Wybrane czynniki powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę... 115
3.4.1. Proces aktywnego angażowania się konsumenta i czynniki w nim pośredniczące... 115
3.4.2. Wzajemne oddziaływanie klienta i marki... 119
3.4.3. Satysfakcja klienta z oferty marki... 122
3.4.4. Zaufanie klienta do marki... 125
3.4.5. Przywiązanie i miłość klienta do marki... 127
3.4.6. Afektywne zaangażowanie klienta w markę... 131
3.4.7. Klient jako rzecznik marki... 134
4. WSPÓŁTWORZENIE I WSPÓŁDESTRUKCJA WARTOŚCI MARKI JAKO EFEKT ANGAŻOWANIA SIĘ KONSUMENTÓW... 138
4.1. Zdefiniowanie wartości... 138
4.2. Współtworzenie wartości… 141
4.3. Ewolucja współtworzenia wartości... 144
4.4. Korzyści wynikające ze wspólnego tworzenia wartości... 148
4.5. Angażowanie się we współtworzenie wartości marki ... 151
4.6. Angażowanie się we współdestrukcję wartości w kontekście marki... 159
CZĘŚĆ II PRZYJĘTA METODYKA I WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH... 167
5. CHARAKTERYSTYKA MŁODYCH KONSUMENTÓW ORAZ ICH WYBRANE ZACHOWANIA ONLINE ... 169
5.1. Zdefiniowanie i typologia generacji... 169
5.2. Cechy demograficzne polskich konsumentów z pokoleń Milenium i Z ... 172
5.3. Generacja Milenium – angażowanie się w markę oraz wybrane zachowania online... 173
5.4. Pokolenie Z – wybrane zachowania online oraz angażowanie się w markę ... 176
6. ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE PRZYJĘTE W PROJEKCIE BADAWCZYM... 182
6.1. Przyjęty paradygmat ... 182
6.2. Podejście badawcze ... 184
6.3. Uzasadnienie zastosowania metody mieszanej... 185
6.4. Projekt badawczy... 187
6.4.1. Faza eksploracyjna… 189
6.4.2. Faza potwierdzająca... 194
6.4.3. Horyzont czasowy... 195
6.5. Główne metody gromadzenia danych i ich analiza… 195
6.5.1. Badanie netnograficzne... 196
6.5.2. Wywiady indywidualne częściowo ustrukturyzowane ... 196
6.5.3. Ankieta internetowa ... 199
6.6. Trafność i rzetelność ... 202
7. FAZA EKSPLORACYJNA BADAŃ... 203
7.1. Wywiady częściowo ustrukturyzowane... 203
7.1.1. Założenia przyjęte w wywiadach częściowo ustrukturyzowanych ... 203
7.1.2. Ustalenia empiryczne... 206
7.1.3. Analiza ... 212
7.1.4. Wnioski odnoszące się do pytań badawczych ... 216
7.2. Najważniejsze ustalenia z badań jakościowych... 219
7.2.1. Inspirująca treść jako wymiar... 223
7.2.2 Działania tworzące i podtrzymujące relacje w mediach społecznościowych... 224
7.2.3 Wyszukiwanie informacji powiązanych z markami ... 224
8. FAZA POTWIERDZAJĄCA – OPRACOWANIE, WALIDACJA I WAŻNOŚĆ NOMOLOGICZNA SKALI POSTRZEGANIA KOMUNIKACJI ONLINE... 226
8.1. Identyfikacja wymiarów i potwierdzenie rzetelności skali ... 226
8.2. Ważność nomologiczna skali postrzegania komunikacji marketingowej online ... 233
8.2.1. Przyjęty model badawczy ... 233
8.2.2. Ramy koncepcyjne badania opartego na mediacjach ... 235
8.2.3. Omówienie przyjętych hipotez ... 238
8.2.4. Profil demograficzny... 243
8.2.5. Analiza rzetelności oraz konfirmacyjna analiza czynnikowa ... 245
8.2.6. Testowanie hipotez i modelu pomiarowego... 251
8.3. Najważniejsze ustalenia... 256
9. KONKLUZJE... 258
9.1. Podsumowanie badania... 258
9.2. Implikacje praktyczne... 261
9.3. Implikacje teoretyczne... 264
9.4. Ograniczenia i przyszłe kierunki badań... 265
BIBLIOGRAFIA... 267
Streszczenie w języku polskim... 342
Streszczenie w języku angielskim ... 345