reklama - zainteresowany?

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej - Onepress

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej
ebook
Autor: Anna Barańska-Szmitko
ISBN: 978-83-8142-394-6
stron: 276, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,05 zł (poprzednio: 22,28 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,23 zł)

Dodaj do koszyka Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Tagi: Marketing

Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjÄ™cie autora obok tekstu wpÅ‚ywa na jego wizerunek? Jaka jest różnica miÄ™dzy wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjÄ™cia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiÄ™tujemy po jakimÅ› czasie? Te pytania staÅ‚y siÄ™ podstawÄ… prezentowanej publikacji. Autorka dąży do okreÅ›lenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocÄ… sÅ‚owa, a jaki za pomocÄ… obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpÅ‚ywa na jego image werbalny.

Wyniki omówionych badaÅ„ dotyczÄ… wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Åšrody i Szymona HoÅ‚owni. Ponad póÅ‚ tysiÄ…ca osób czytaÅ‚o ich felietony, spoglÄ…daÅ‚o na zdjÄ™cia lub przywoÅ‚ywaÅ‚o skojarzenia z tymi nazwiskami, by okreÅ›lić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszÄ…cych na różne tematy i reprezentujÄ…cych różne postawy Å›wiatopoglÄ…dowe.

Autorka bada image wieloaspektowo, wiÄ™c książka może być cennym źródÅ‚em informacji dla osób pracujÄ…cych nad wizerunkiem i projektujÄ…cych komunikacjÄ™, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, jÄ™zykoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji spoÅ‚ecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykÄ™ zależnoÅ›ci image’u od sÅ‚ów i obrazu.

Dodaj do koszyka Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

 

Osoby które kupowały "Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.