Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie - Onepress
Tytuł oryginału: Marketing Warfare
TÅ‚umaczenie: Anna Owsiak, Magdalena Strzelecka
ISBN: 978-83-246-0512-5
stron: 216, Format: 205x195, okładka: miękka
Data wydania: 2007-11-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.
Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:
- poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
- wykorzystaj przewagÄ™ liczebnÄ… i technologicznÄ…;
- stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlajÄ…cej i partyzanckiej wojny marketingowej;
- planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.
Osoby które kupowały "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)