reklama - zainteresowany?

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie - Onepress

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Autor: Al Ries, Jack Trout
Tytuł oryginału: Marketing Warfare
TÅ‚umaczenie: Anna Owsiak, Magdalena Strzelecka
ISBN: 978-83-246-0512-5
stron: 216, Format: 205x195, okładka: miękka
Data wydania: 2007-11-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Tagi: Marketing

Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu


Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbÄ™dne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagÄ™ liczebnÄ… i technologicznÄ…;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlajÄ…cej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleoÅ„skie manewry i walcz niczym George S. Patton.
""

Dodaj do koszyka Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

 

Osoby które kupowały "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Spis treści

Dodaj do koszyka Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.