reklama - zainteresowany?

Wojna marketingu z zarządzaniem - Onepress

Wojna marketingu z zarządzaniem
Autor: Ries Al, Ries Laura
Tłumaczenie: Sawicki Jarosław
ISBN: 978-8-3208-1881-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,03 zł (poprzednio: 51,29 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,26 zł)

Dodaj do koszyka Wojna marketingu z zarządzaniem

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym.

Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Dodaj do koszyka Wojna marketingu z zarządzaniem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wojna marketingu z zarządzaniem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.