reklama - zainteresowany?

Wojna marketingu z zarzÄ…dzaniem - Onepress

Wojna marketingu z zarzÄ…dzaniem
Autor: Ries Al, Ries Laura
Tłumaczenie: Sawicki Jarosław
ISBN: 978-8-3208-1881-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,03 zł (poprzednio: 51,29 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,26 zł)

Dodaj do koszyka Wojna marketingu z zarzÄ…dzaniem

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

SpecjaliÅ›ci od zarzÄ…dzania zwykle intensywniej używajÄ… lewej póÅ‚kuli mózgu, natomiast specjaliÅ›ci od marketingu prawej. Dlatego wÅ‚aÅ›nie podczas wszystkich narad tak trudno im siÄ™ porozumieć, chociaż wydaje siÄ™, że mówiÄ… o tym samym.

Autorzy udowadniajÄ…, że znacznie ważniejsze od tego, co siÄ™ mówi, jest to, jak siÄ™ mówi. TÅ‚umaczÄ…, że zarzÄ…dzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarzÄ…dzajÄ…cy chcÄ… coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarzÄ…dzajÄ…cy wyrażajÄ… swoje myÅ›li sÅ‚owami, a marketingowcy pokazujÄ… wizje przedsiÄ™wzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiÄ™biorców, kadr kierowniczych, osób zajmujÄ…cych siÄ™ marketingiem, studentów zarzÄ…dzania i marketingu.

Dodaj do koszyka Wojna marketingu z zarzÄ…dzaniem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wojna marketingu z zarzÄ…dzaniem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.