Wojna marketingu z zarzÄ…dzaniem - Onepress

Tłumaczenie: Sawicki Jarosław
ISBN: 978-8-3208-1881-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,03 zł (poprzednio: 51,29 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,26 zł)
SpecjaliÅ›ci od zarzÄ…dzania zwykle intensywniej używajÄ… lewej póÅ‚kuli mózgu, natomiast specjaliÅ›ci od marketingu prawej. Dlatego wÅ‚aÅ›nie podczas wszystkich narad tak trudno im siÄ™ porozumieć, chociaż wydaje siÄ™, że mówiÄ… o tym samym.
Autorzy udowadniajÄ…, że znacznie ważniejsze od tego, co siÄ™ mówi, jest to, jak siÄ™ mówi. TÅ‚umaczÄ…, że zarzÄ…dzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarzÄ…dzajÄ…cy chcÄ… coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarzÄ…dzajÄ…cy wyrażajÄ… swoje myÅ›li sÅ‚owami, a marketingowcy pokazujÄ… wizje przedsiÄ™wzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiÄ™biorców, kadr kierowniczych, osób zajmujÄ…cych siÄ™ marketingiem, studentów zarzÄ…dzania i marketingu.
Osoby które kupowały "Wojna marketingu z zarządzaniem", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)