Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Onepress
Tytuł oryginału: Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-2074-1
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
- że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
- jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
- jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
- jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
- jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
- jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
- jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
- Kształt
- Kolor
- Produkt
- Opakowanie
- Akcja
- Założyciel
- Symbol
- Założyciel
- Symbol
- Dziedzictwo
Osoby które kupowały "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu eBook -- spis treści
- INNE KSIĄŻKI LAURY RIES
- INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA
- WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO
- PRZEDMOWA Ala Riesa
- 1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc
- 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel
- 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy
- 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością
- 5 PRODUKT Idealny młotek
- 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej
- 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz
- 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek
- 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego
- 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety
- 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza
- 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii
- 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
- O autorze LAURA RIES