reklama - zainteresowany?

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Onepress

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Tytuł oryginału: Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual
TÅ‚umaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-2071-0
stron: 208, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Tagi: Marketing

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:

  • że obrazy i sÅ‚owa sÄ… trochÄ™ jak mÅ‚otki i gwoździe,
  • jak wybrać najlepszy mÅ‚otek, czyli stworzyć obraz wart zapamiÄ™tania,
  • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić siÄ™ przekonujÄ…co do odbiorcy,
  • jakÄ… rolÄ™ odgrywa wÅ‚aÅ›ciwe opakowanie,
  • jak pielÄ™gnować i wykorzystać mit zaÅ‚ożyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierzÄ…t ,
  • jak bogatym źródÅ‚em inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:

  1. Kształt
  2. Kolor
  3. Produkt
  4. Opakowanie
  5. Akcja
  6. Założyciel
  7. Symbol
  8. Założyciel
  9. Symbol
  10. Dziedzictwo

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

 

Osoby które kupowały "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Spis treści

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.