reklama - zainteresowany?

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania - Onepress

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania
ebook
Autor: Anna Barańska-Szmitko
ISBN: 978-83-8142-409-7
stron: 428, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,10 zł (poprzednio: 23,21 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,11 zł)

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Tagi: Marketing

Jaki efekt wizerunkowy można osiÄ…gnąć za pomocÄ… jakich dziaÅ‚aÅ„ werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformuÅ‚owano na podstawie badaÅ„, w ramach których ponad póÅ‚ tysiÄ…ca respondentów czytaÅ‚o teksty czterech różniÄ…cych siÄ™ w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Åšrody, Szymona HoÅ‚owni), a nastÄ™pnie okreÅ›laÅ‚o ich cechy wizerunkowe oraz wypisywaÅ‚o te fragmenty, które staÅ‚y siÄ™ podstawÄ… do przypisania wskazanych epitetów. Analiza odpowiedzi pozwoliÅ‚a zdefiniować cechy wizerunku komunikowanego jÄ™zykowo i utworzyć katalog wykÅ‚adników tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powstaÅ‚y na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do dziaÅ‚aÅ„ badawczych, lecz także do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej.

„Publikacja jest nowatorska ima charakter pionierski. [...] Konstruktywistyczna koncepcja trzech rzeczywistoÅ›ci, która stanowi inspiracjÄ™ dla autorki, wskazuje/potwierdza dwa akty: komunikowanie wÅ‚asnego wizerunku przez autora i kreowanie wizerunku autora przez odbiorcÄ™/interpretatora. Autorka koncentruje siÄ™ na tym drugim. [...] Monografia może trafić do jÄ™zykoznawców, medioznawców, mediolingwistów, komunikologów, zarówno specjalistów, jak i adeptów tych dziedzin. Powinna dać do myÅ›lenia czynnym dziennikarzom, uÅ›wiadamiajÄ…c im kreacyjnÄ… rolÄ™ odbiorcy”.

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

 

Osoby które kupowały "Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Spis treści

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.