Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania - Onepress

ISBN: 978-83-8142-409-7
stron: 428, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,10 zł (poprzednio: 23,21 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,11 zł)
Jaki efekt wizerunkowy można osiÄ…gnąć za pomocÄ… jakich dziaÅ‚aÅ„ werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformuÅ‚owano na podstawie badaÅ„, w ramach których ponad póÅ‚ tysiÄ…ca respondentów czytaÅ‚o teksty czterech różniÄ…cych siÄ™ w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Åšrody, Szymona HoÅ‚owni), a nastÄ™pnie okreÅ›laÅ‚o ich cechy wizerunkowe oraz wypisywaÅ‚o te fragmenty, które staÅ‚y siÄ™ podstawÄ… do przypisania wskazanych epitetów. Analiza odpowiedzi pozwoliÅ‚a zdefiniować cechy wizerunku komunikowanego jÄ™zykowo i utworzyć katalog wykÅ‚adników tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powstaÅ‚y na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do dziaÅ‚aÅ„ badawczych, lecz także do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej.
„Publikacja jest nowatorska ima charakter pionierski. [...] Konstruktywistyczna koncepcja trzech rzeczywistoÅ›ci, która stanowi inspiracjÄ™ dla autorki, wskazuje/potwierdza dwa akty: komunikowanie wÅ‚asnego wizerunku przez autora i kreowanie wizerunku autora przez odbiorcÄ™/interpretatora. Autorka koncentruje siÄ™ na tym drugim. [...] Monografia może trafić do jÄ™zykoznawców, medioznawców, mediolingwistów, komunikologów, zarówno specjalistów, jak i adeptów tych dziedzin. Powinna dać do myÅ›lenia czynnym dziennikarzom, uÅ›wiadamiajÄ…c im kreacyjnÄ… rolÄ™ odbiorcy”.
Osoby które kupowały "Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)