reklama - zainteresowany?

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania - Onepress

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania
ebook
Autor: Anna Barańska-Szmitko
ISBN: 978-83-8142-409-7
stron: 428, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,10 zł (poprzednio: 23,21 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,11 zł)

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Tagi: Marketing

Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy, Szymona Hołowni), a następnie określało ich cechy wizerunkowe oraz wypisywało te fragmenty, które stały się podstawą do przypisania wskazanych epitetów. Analiza odpowiedzi pozwoliła zdefiniować cechy wizerunku komunikowanego językowo i utworzyć katalog wykładników tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powstały na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do działań badawczych, lecz także do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej.

„Publikacja jest nowatorska ima charakter pionierski. [...] Konstruktywistyczna koncepcja trzech rzeczywistości, która stanowi inspirację dla autorki, wskazuje/potwierdza dwa akty: komunikowanie własnego wizerunku przez autora i kreowanie wizerunku autora przez odbiorcę/interpretatora. Autorka koncentruje się na tym drugim. [...] Monografia może trafić do językoznawców, medioznawców, mediolingwistów, komunikologów, zarówno specjalistów, jak i adeptów tych dziedzin. Powinna dać do myślenia czynnym dziennikarzom, uświadamiając im kreacyjną rolę odbiorcy”.

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

 

Osoby które kupowały "Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Spis treści

Dodaj do koszyka Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.