reklama - zainteresowany?

Winning znaczy zwyciężać - Onepress

Winning znaczy zwyciężać
ebook
Autor: Jack Welch, Suzy Welch
Tłumaczenie: Michał Maciejewski
ISBN: 978-8-3637-7353-3
Format: ebook
Data wydania: 2013-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,85 zł (poprzednio: 40,89 zł)
Oszczędzasz: 27% (-11,04 zł)

Dodaj do koszyka Winning znaczy zwyciężać

Tagi: Ekonomia

Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.

Dodaj do koszyka Winning znaczy zwyciężać

 

Osoby które kupowały "Winning znaczy zwyciężać", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Winning znaczy zwyciężać

Spis treści

Winning znaczy zwyciężać eBook -- spis treści

  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Wstęp do wydania polskiego
  • Wprowadzenie KAŻDEGO DNIA RODZI SIĘ NOWE PYTANIE
  • I. ZACZNIJMY OD PODSTAW
    • 1 Misja i wartości TAK WIELE ZACHODU O COŚ TAK OCZYWISTEGO
    • 2 Otwartość KORPORACYJNA PIĘTA ACHILLESOWA
    • 3 Wyróżnianie najlepszych OKRUTNE I DARWINOWSKIE? RACZEJ SPRAWIEDLIWE I SKUTECZNE
    • 4 Prawo głosu i godność W TEJ GRZE LICZY SIĘ KAŻDY
  • II. TWOJA FIRMA
    • 5 Przywództwo NIE CHODZI TYLKO O CIEBIE
    • 6 Zatrudnianie Z JAKIEJ GLINY ULEPIENI SĄ ZWYCIĘZCY
    • 7 Zarządzanie ludźmi MASZ JUŻ ODPOWIEDNICH ZAWODNIKÓW. CO DALEJ?
    • 8 Gdy nadchodzi czas rozstania ZWALNIANIE LUDZI JEST RZECZĄ TRUDNĄ
    • 9 Zmiana NAPRAWDĘ MOŻNA PRZENOSIĆ GÓRY
    • 10 Zarządzanie kryzysem OD BOŻE, RATUJ DO TAK, MAMY SIĘ DOBRZE
  • III. TWOJA KONKURENCJA
    • 11 Strategia SEKRET TKWI W SOSIE
    • 12 Ustalanie budżetu ZMIANA RYTUAŁU
    • 13 Rozwój samoistny A WIĘC CHCESZ ROZPOCZĄĆ COŚ NOWEGO
    • 14 Fuzje i przejęcia NAPALENIE SIĘ NA TRANSAKCJĘ I INNE GRZECHY GŁÓWNE
    • 15 6 Sigma PRZYJEMNIEJSZE NIŻ WIZYTA U DENTYSTY
  • IV. TWOJA KARIERA
    • 16 Odpowiednia praca ZNAJDŹ JĄ, A JUŻ NIGDY NIE BĘDZIESZ MUSIAŁ PRACOWAĆ
    • 17 Awans NIESTETY, NIE MA SKRÓTÓW
    • 18 Trudne sprawy TEN CHOLERNY SZEF
    • 19 Równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym WSZYSTKO, CO ZAWSZE CHCIAŁEŚ WIEDZIEĆ O POSIADANIU WSZYSTKIEGO NARAZ (ALE BAŁEŚ SIĘ USŁYSZEĆ)
  • V. OSTATNIE ELEMENTY UKŁADANKI
    • 20 Tu, tam, wszędzie PYTANIA, KTÓRE PRAWIE UMKNĘŁY
  • Podziękowania
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Winning znaczy zwyciężać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.