reklama - zainteresowany?

Windykacja. Tom III. Modele windykacji w firmie - Onepress

Windykacja. Tom III. Modele windykacji w firmie
Autor: Przemysław Jankowski
ISBN: 83-246-0437-5
stron: 192, Format: A5, okładka: twarda
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od stycznia 2018

>> Zobacz pełny pakiet: "Windykacja"

Przyciągaj tylko solidnych klientów i spraw,
by oszuści omijali Cię szerokim łukiem

  • Wykrywanie niesolidnych kontrahentów
  • Bezkonfliktowe dyscyplinowanie klientów
  • Wyprowadzanie klientów z bÅ‚Ä™dnego przekonania, że poÅ›lizgi w pÅ‚atnoÅ›ciach bÄ™dÄ… tolerowane
  • Budowanie dziaÅ‚u windykacji w firmie

Klienci nie zawsze nam płacą, a my nic nie robimy, albo robimy niewiele. Dlaczego?
Błędne koło zaczyna się, gdy mija termin płatności, a pieniądze nie spływają. Dzwonisz do klienta i dowiadujesz się, że należność jest w drodze, że zaginęła faktura albo że trzeba jeszcze trochę cierpliwości. Po tygodniu słyszysz inną wymówkę. Nabierasz podejrzeń, że klient może nie zapłacić. Wysyłasz wezwania do zapłaty, naciskasz i przemawiasz do rozsądku. I nic. Dopiero po wielu tygodniach czy miesiącach mówisz "dość". Uzyskujesz wyrok sądowy albo sprzedajesz sprawę windykatorowi... i klient płaci. Dlaczego? Ponieważ dopiero wtedy dłużnik orientuje się, że nie uniknie zapłaty.

Czy potrzeba aż tak długiej drogi, by przekonać niesolidnego klienta, że nie dasz za wygraną? Czy odzyskanie długu oznacza zerwanie relacji z klientem? Zdecydowanie nie. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić firmę przed niesolidnymi płatnikami i odzyskiwać należności polubownie.

  • Sposoby Å›ciÄ…gania należnoÅ›ci
  • Pilnowanie klientów: monitoring i informowanie o nadchodzÄ…cych terminach pÅ‚atnoÅ›ci
  • Oddzielanie ziarna od plew: kiedy zerwać kontakty handlowe z klientem, który nie pÅ‚aci
  • Trudne rozmowy: racjonalne argumenty na wymówki dÅ‚użników
  • Tworzenie dziaÅ‚u windykacji: procedury, systemy informatyczne, praca w biurze i w terenie
  • Budowanie zespoÅ‚u windykatorów
  • Motywowanie pracowników dziaÅ‚u windykacji: prowizje, premie uznaniowe, staÅ‚a pensja
  • Ocenianie skutecznoÅ›ci dziaÅ‚u windykacji i windykatorów zewnÄ™trznych

Spis treści

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.