reklama - zainteresowany?

Wiarygodność klucz do sukcesu w biznesie - Onepress

Wiarygodność klucz do sukcesu w biznesie
ebook
Autor: Matthew Michalewicz, Zbigniew Michalewicz
ISBN: 978-8-3631-0343-9
stron: 188, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,00 zł

Dodaj do koszyka Wiarygodność klucz do sukcesu w biznesie

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Postawmy sprawÄ™ jasno: porażka jest do niczego. Powoduje, iż tracimy wiarÄ™ w samych siebie, zaczynamy siÄ™ zastanawiać dlaczego niektórzy osiÄ…gajÄ… sukces a inni osiÄ…gajÄ… dno. Szybko dochodzimy do wniosku, że w biznesie, tak samo jak w życiu, wszystko sprowadza siÄ™ do wiarygodnoÅ›ci. Gdy nie otrzymamy pożyczki w firmie, gdy inwestor nam odmówi, gdy nie uda nam siÄ™ zawrzeć ważnej transakcji, wszystko to jest przejawem zaburzenia wiarygodnoÅ›ci. I pomimo iż wiarygodność jest czymÅ›, co decyduje o porażce lub sukcesie, o podpisaniu korzystnej umowy lub o pustym koncie bankowym, to w dzisiejszych czasach jest wÅ‚aÅ›nie czymÅ›, czego brakuje ponad 95 procentom pracowników, menadżerów oraz przedsiÄ™biorców.
Wiarygodność: klucz do sukcesu w biznesie to książka, która wyjaÅ›nia trudne do zdefiniowania znaczenie wiarygodnoÅ›ci w biznesie odpowiadajÄ…c na pytania „jak?”: jak zorganizować biznes, jak go uksztaÅ‚tować, jak kontrolować i jak sprawić, aby dla nas zarabiaÅ‚. Znaleźć tu można wskazówki dotyczÄ…ce tego, jak pracownicy, czÅ‚onkowie zarzÄ…du, Å›rodki masowego przekazu oraz inne czynniki, mogÄ… pomóc w osiÄ…gniÄ™ciu najwyższego poziomu wiarygodnoÅ›ci nas samych, dziaÅ‚u, w którym pracujemy, czy naszej firmy. Książka ta przeznaczona tak dla samodzielnych przedsiÄ™biorców jak i dla szeregowych pracowników dużych firm, może zmienić to, w jaki sposób patrzymy na Å›wiat biznesu…oraz to, jak Å›wiat biznesu patrzy na nas.

Dodaj do koszyka Wiarygodność klucz do sukcesu w biznesie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wiarygodność klucz do sukcesu w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.