reklama - zainteresowany?

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych - Onepress

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
Autor: Avinash Kaushik
Tytuł oryginału: Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Tłumaczenie: Mikołaj Szczepaniak
ISBN: 978-83-246-2649-6
stron: 600, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2010-08-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 99,00 zł

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.

  • Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
  • Analizy przepływu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
  • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
  • Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Avinash Kaushik

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

 

Osoby które kupowały "Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.