reklama - zainteresowany?

Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych - Onepress

Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych
Autor: Avinash Kaushik
Tytuł oryginału: Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Tłumaczenie: Mikołaj Szczepaniak
ISBN: 978-83-246-2649-6
stron: 600, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2010-08-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 99,00 zł

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 caÅ‚kowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpÅ‚yw i wartość ekonomicznÄ… Twojej witryny na podstawie Å›cisÅ‚ych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu dziaÅ‚aÅ„ zależnych od gÅ‚osu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjaÅ‚u eksperymentów — to zaÅ› gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjÅ›cia poza ramy wÅ‚asnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjnoÅ›ci jako sposobu odkrywania mocnych oraz sÅ‚abych punktów konkurentów.

JeÅ›li chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z bÅ‚yskawicznie ewoluujÄ…cymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treÅ›ci pod kÄ…tem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi CiÄ™ przez model nowej generacji, analitykÄ™ internetowÄ… 2.0!

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.

  • Optymalna strategia doboru narzÄ™dzi wspierajÄ…cych analitykÄ™ internetowÄ….
  • Analizy przepÅ‚ywu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jakoÅ›ciowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwiÄ…zaÅ„ w zakresie badaÅ„ online.
  • Nowe rozwiÄ…zania w zakresie badania odczuć użytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeÅ„: uwalnianie potencjaÅ‚u testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjnoÅ›ci, ruchu na witrynach internetowych i zachowaÅ„ użytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, serwisy mobilne i treÅ›ci wideo.
  • Optymalne rozwiÄ…zania problemu ukrytych puÅ‚apek analityki internetowej.
CzÄ™sto porównujÄ™ analitykÄ™ internetowÄ… do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieÅ› w poÅ‚owie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać mojÄ… opiniÄ™.
Avinash Kaushik

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

 

Osoby które kupowały "Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.