reklama - zainteresowany?

Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Onepress

Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Autor: Amy Shuen
Tytuł oryginału: Web 2.0 A Strategy Guide
Tłumaczenie: Andrzej Stefański
ISBN: 978-83-246-1923-8
stron: 288, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-01-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Tagi: E-biznes

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

  • Jak zarabiać, dostarczajÄ…c usÅ‚ugi za darmo?
  • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
  • Jak wÅ‚Ä…czyć strategie Web 2.0 w istniejÄ…ce przedsiÄ™wziÄ™cie?

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

  • Wspólna wartość użytkowników portalu
  • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
  • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
  • Spieniężanie sieci spoÅ‚ecznych
  • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
  • Tworzenie wartoÅ›ci w sieciach spoÅ‚ecznych
  • Rozwijanie zdolnoÅ›ci adaptacyjnych przez Web 2.0
  • Style innowacji
  • Tworzenie biznesplanów Web 2.0

Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie



Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI

Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia

Dodaj do koszyka Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Spis treści

Dodaj do koszyka Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.