reklama - zainteresowany?

Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji - Onepress

Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji
ebook
Autor: Tomasz Goban-Klas
ISBN: 978-83-242-1555-3
stron: 588, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,70 zł (poprzednio: 11,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-2,28 zł)

Dodaj do koszyka Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji

Tagi: Marketing

Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę „płynną nowoczesnością”, to „płynność” ta obejmuje także – a może przede wszystkim – komunikację społeczną i jej narzędzia, media. Co więcej, z wielu różnych aspektów współczesności media są chyba najbardziej płynne, zarówno zmienne, jak i niedookreślone, trudno uchwytne w konceptualnej analizie, chociaż jako technologie są zreifikowane, uprzedmiotowione. Niemniej, mimo tej zmienności, pewne problemy dzisiejsze wcale nie są takie nowe, a dawne teorie też nie odeszły całkiem do lamusa. Autor książki, socjolog i medioznawca, założyciel i kierownik Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, od czterech dziesięcioleci bada i opisuje przemiany form komunikowania - poczynając od druku i prasy, poprzez radio i telewizję, do mediów nowych i najnowszych aplikacji. W zebranych tekstach przedstawia różnorodne aspekty współczesnej mediamorfozy, zmiany i przyszłość zarówno samej technologii medialnej, jak i praktyk medialnych, w tym dziennikarstwa. Do każdego tekstu pomieszczonego w książce dodano post scriptum, które ilustruje aktualny aspekt omawianego problemu. Czytelnik z pewnością doda do nich napływające zewsząd aktualne informacje. W wartkim nurcie mediów nieustannie i niespodziewanie zdarzają się zawirowania, zatamowania, kaskady. W naszych płynnych czasach najbardziej płynne są właśnie media.

Dodaj do koszyka Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji

 

Osoby które kupowały "Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.