reklama - zainteresowany?

W sieci i w matni społecznej - Onepress

W sieci i w matni społecznej
ebook
Autor: red. Piotr Skudrzyk, red. Małgorzata Suchacka, red. Marek S. Szczepański
ISBN: 978-83-226-3056-3
stron: 188, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka W sieci i w matni społecznej

Tagi: Marketing

Przedstawiona książka stanowi zbiór oÅ›miu artykuÅ‚ów o zróżnicowanej tematyce skoncentrowanej jednakże na fenomenie sieci. RosnÄ…ca popularność pojÄ™cia sieci w publicystyce i naukach spoÅ‚ecznych zwiÄ…zana jest nie tylko z powszechnÄ… komputeryzacjÄ… i gÄ™stniejÄ…cÄ… sieciÄ… internetowÄ…, lecz także ze swego rodzaju matniÄ…, która nas oplata, krÄ™puje i wysysa siÅ‚y. Sama „sieć” nie jest jednak nowym pojÄ™ciem i z tego chociażby powodu jest to jedno z zasadniczych pojęć socjologicznych. Autorzy majÄ…c peÅ‚nÄ… Å›wiadomość braku możliwoÅ›ci przedstawienia peÅ‚nych analiz problemów teoretycznych zwiÄ…zanych z zagadnieniem „sieci”, zdecydowali siÄ™ dokonać wyboru najciekawszych zagadnieÅ„ bÄ™dÄ…cych w centrum zainteresowaÅ„ pracowników ZakÅ‚adu Socjologii Rozwoju. Badania, w których uczestniczÄ… – chociaż pozornie różnorodne – Å‚Ä…czy wÅ‚aÅ›nie zagadnienie sieci relacji miÄ™dzyludzkich w różnych obszarach. CaÅ‚ość pracy obejmuje zagadnienia sieci jako zjawiska kulturowego, sieci w mieÅ›cie, gospodarce oraz sieci przemocy.

Dodaj do koszyka W sieci i w matni społecznej

 

Osoby które kupowały "W sieci i w matni społecznej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka W sieci i w matni społecznej

Spis treści

Dodaj do koszyka W sieci i w matni społecznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.