reklama - zainteresowany?

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych - Onepress

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Autor: Vaynerchuk Gary
Tłumaczenie: Rydz Agnieszka
ISBN: 978-8-3635-6640-1
stron: 196, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,98 zł (poprzednio: 60,23 zł)
Oszczędzasz: 22% (-13,25 zł)

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Tagi: Marketing | Social Media

Gary Vaynerchuk to ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi Klientów w pełnym chaosu świecie social mediów. Jak na Gary'ego przystało, robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy, czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty, czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje Klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie.

Liczy się autentyczny kontakt z Klientami – nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami Autora to dodatkowa nawigacja na drodze do sukcesu Twojej marki w social mediach.

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

 

Osoby które kupowały "W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.