reklama - zainteresowany?

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych - Onepress

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Autor: Gary Vaynerchuk
TÅ‚umaczenie: Rydz Agnieszka
ISBN: 978-8-3635-6640-1
stron: 196, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,74 zł (poprzednio: 57,36 zł)
Oszczędzasz: 22% (-12,62 zł)

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli siÄ™ z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w peÅ‚nym chaosu Å›wiecie social media. Jak na Gary'ego przystaÅ‚o robi to w dość nietypowy sposób. DziaÅ‚ania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyÅ›ci, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie siÄ™ fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tÄ… samÄ… jak zawsze charyzmÄ… i pewnoÅ›ciÄ… siebie, do której zdążyÅ‚ już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianÄ™ sposobu, w jaki zabiegajÄ… o zadowolenie klienta  oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy siÄ™ kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie.

Liczy siÄ™ autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

„W market[r]ingu” to mapa, za pomocÄ… której z Å‚atwoÅ›ciÄ… odnajdziesz siÄ™ w Å›wiecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Mnóstwo przykÅ‚adów zoobrazowanych kolorowymi zdjÄ™ciami, opatrzonych komentarzami autora to dodatkowa nawigacja na drodze do sukcesu Twojej marki w social media.

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

 

Osoby które kupowały "W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.