reklama - zainteresowany?

WÅ‚asna firma krok po kroku - Onepress

WÅ‚asna firma krok po kroku
ebook
Autor: Grzegorz Krzemień
ISBN: 978-83-8087-783-2
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka WÅ‚asna firma krok po kroku

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Masz pomysÅ‚ na firmÄ™ i zastanawiasz siÄ™, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijajÄ…c po drodze liczne przeszkody? Jak myÅ›leć strategicznie i jednoczeÅ›nie dziaÅ‚ać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiÄ™kszać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usÅ‚ugi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiÄ™biorcy, który od lat z sukcesami dziaÅ‚a w branżach internetowej i reklamowej.

Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce

Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doÅ›wiadczeniem, które zdobyÅ‚, rozwijajÄ…c jednÄ… z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysÅ‚u do stabilnej i zyskownej organizacji z uporzÄ…dkowanÄ… strukturÄ…. W książce dzieli siÄ™ doÅ›wiadczeniami, przywoÅ‚ujÄ…c liczne przykÅ‚ady i proponujÄ…c konkretne rozwiÄ…zania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynajÄ… w biznesie, lecz także do dziaÅ‚ajÄ…cych w nim od lat i nieustannie mierzÄ…cych siÄ™ z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.

O wyjÄ…tkowoÅ›ci tej książki stanowiÄ… liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaÅ› Grzegorz KrzemieÅ„ nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychÅ‚ego sukcesu. WrÄ™cz przeciwnie, zwraca uwagÄ™ na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim siÄ™ udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bÄ…dź za pierwszym razem.

Wszystko, co z perspektywy osoby zarzÄ…dzajÄ…cej jest istotne w rozwoju firmy

Linearna struktura książki oraz podziaÅ‚ na poszczególne etapy rozwoju biznesu uÅ‚atwiajÄ… nawigacjÄ™ i odnalezienie siÄ™ we wÅ‚aÅ›ciwym momencie. Autor szczegóÅ‚owo omawia najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie pÅ‚aszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako wÅ‚aÅ›ciciel i zarzÄ…dzajÄ…cy), Marketing oraz Branża. Można książkÄ™ czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze wzglÄ™du na etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarzÄ…dczy lub sprzedażowy.

Dowiesz siÄ™ z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na firmÄ™ decydujÄ… o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertÄ™, uwzglÄ™dniajÄ…c trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwaÅ‚e relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawnÄ… strukturÄ™, zarzÄ…dzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaÅ›, wyjaÅ›nia, w jaki sposób w miarÄ™ rozwoju wÅ‚asnego biznesu mierzyć siÄ™ z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej zÅ‚ożonych warunkach dziaÅ‚ania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.

***

Grzegorz KrzemieÅ„ - Od 1996 roku zwiÄ…zany jest z branżą digitalowÄ…, jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z najwiÄ™kszych spoÅ›ród niezależnych agencji na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie).

Firma, którÄ… stworzyÅ‚ i którÄ… kieruje, trzykrotnie uzyskaÅ‚a tytuÅ‚ Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzÄ™du (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wyników finansowych oraz badaÅ„ satysfakcji klientów. GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku” („Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata” („M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz KrzemieÅ„ otrzymaÅ‚ tytuÅ‚ CzÅ‚owieka roku za caÅ‚oksztaÅ‚t dotychczasowych dokonaÅ„, przyznany przez IAB Polska. WczeÅ›niej, w roku 2017, otrzymaÅ‚ wyróżnienie AdMan redakcji magazynu „Press”.

Jest przewodniczÄ…cym Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. WspóÅ‚autor podrÄ™cznika „E-marketing” (2018) oraz autor poradnika menedżera „Serwis firmowy” (Warszawa 2009). Jest wykÅ‚adowcÄ… Akademii im. Leona KoźmiÅ„skiego, a także jurorem konkursów reklamowych w Polsce. Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od lat.

Dodaj do koszyka WÅ‚asna firma krok po kroku

Spis treści

Własna firma krok po kroku eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Dedykacja

Motto

Spis treści

Wstęp

Dlaczego?

Kim jestem?

Dla kogo ta książka

Czego nie ma w książce?

Co jest w książce?

Struktura książki

Podziękowania

Podkład teoretyczny na rozgrzewkę

0. Firma to ja

JeÅ›li już zaczÄ…Å‚eÅ› i masz firmÄ™, to… trudno

Nie daj sobie wydrzeć pomysłu

1. Etap pierwszy: Firma to my

Biznes i organizacja

Rób to, na czym siÄ™ znasz

Firma to nie więzienie

Cel

Jednoosobowa armia

ZarzÄ…dzanie przez cele

Pierwsze narzędzia

Koszty, koszty, koszty

Cash flow na +

Przychody minus koszty, czyli jest zysk!

Ludzie

Wspólnicy, czyli w grupie raźniej

Pierwsi zatrudnieni ludzie

Freelancerzy i praca zdalna

Warto było

Klienci

Boso, ale w ostrogach

Najważniejszy klient

Sprzedaż, głupcze!

Zrobione lepsze niż idealne

Marketing

Warto być większym

Czas na reklamÄ™

Ty

Wyobraź to sobie, jesteÅ› póÅ‚bogiem

CEO z 24-godzinnÄ… dniówkÄ…

Twoje ja, a firma

Czasami zjada nas stres

Cierpliwość i odwaga

Branża

MÅ‚ode wilki

Konferencyjne przybijanie piÄ…tek

Nie każdemu się uda

2. Etap drugi: Firma to struktury

Biznes i organizacja

Pierwsze pieniÄ…dze

Na czym zarabiamy?

A co, jeśli coś nie zassało?

Projekty i procesy

Potrzebny lider

Pomysły na zarządzanie

I kto to teraz zrobi?

Pomysł na przyszłość

Bank – serdecznie zapraszamy… później!

Dzień dobry, kontrola

Klient

Normalnie – trudny klient

Zdrowe zasady wspóÅ‚pracy

Wielkie pożegnanie

A może abonament do tego?

Negocjacje

Internacjonalizacja

Ludzie

Zatrudnianie ludzi

Struktura

Kierownicy

Gramy zespołowo

Za dużo pracy

Rotacja ludzi

Bez niego nie damy rady

Pańskie oko konia tuczy

Ile kontroli to w sam raz?

Problemy z komunikacjÄ…

CiÄ…gÅ‚y rozwój

Ty

Samotność prezesa

Twórz w systemie: Projektuj, buduj i remontuj

Twój rozwój

Seks w pracy

Marketing

Pozycjonowanie

Marka

Zmiana postrzegania

Prestiż

Marketingowiec? A czym on siÄ™ zajmuje?

Czas na PR

Branża

Gra pozorów

Bądź miły dla konkurencji

3. Etap trzeci: Firma to procedury

Biznes i organizacja

Wąskie gardło

ZarzÄ…d i dyrektorzy

Show me the money

Procedury kontra: „Jak to siÄ™ mogÅ‚o stać?”

Walidacja zasad

Zjeść ciastko i mieć ciastko

Chwalmy kryzys!

Kontrahenci

Najpierw masa, potem rzeźba

IT-kracja, czyli: „U mnie dziaÅ‚a”

Ludzie

Wizerunek firmy jako pracodawcy

Pozyskiwanie talentów

Trudne zwolnienia

Zgryźliwcy, marudy i „psychopaci”

Szkolenia

Motywowanie pracowników

Lojalność ludzi

Konkretne oczekiwania

Oddolna inicjatywa

Jasna i otwarta komunikacja

Atmosfera w robocie

Transparentność płac

Klienci

Struktura klientów

Rozpieszczanie klientów

Nowi klienci

Co dziś odradziliśmy klientowi

Umowy

Marketing

Misja, wizja i pomysł na firmę

Rebranding

Ścieżka twojego klienta

Ty

Czy prezes Orlenu też to podpisuje?

Pracuj nad firmÄ…, a nie w firmie

Marka osobista

Branża

Działanie na korzyść branży

Dzielenie siÄ™ wiedzÄ…

4. Etap czwarty: Firma to wspóÅ‚praca

Biznes i organizacja

Spasione koty

Nirvana

Klienci

Prawie jak w niebie

Ludzie

Dzień dobry!

Nowi u bram

Jak wiele oznacza zbyt dużo?

Marketing

Im mniej pomysÅ‚ów tym lepiej

Brawo Ty!

Co będzie, kiedy odejdziesz?

Ostatni nierozwiÄ…zany problem zarzÄ…dczy

Branża

Czy to ma sens?

5. Wkurza ciÄ™ TO!

6. WartoÅ›ci – czyli jak siÄ™ zachować

Zakończenie

Bibliografia

Dodaj do koszyka WÅ‚asna firma krok po kroku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.