reklama - zainteresowany?

Visual Storytelling - Onepress

Visual Storytelling
ebook
Autor: Monika Górska
ISBN: 9788301205423
stron: 270, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Visual Storytelling

Tagi: Marketing

Nie wystarcza ci tylko oglÄ…danie rzeczywistoÅ›ci, chcesz jÄ… chronić od zapomnienia, szukasz w niej sensu, chcesz mieć na niÄ… wpÅ‚yw. Tam, gdzie inni widzÄ… kawaÅ‚ek muru, ty potrafisz dojrzeć w rysach i pÄ™kniÄ™ciach ksztaÅ‚t piÄ™knej kobiety. Bez wiÄ™kszych obaw potrafisz zagadać do nieznajomego, który zaledwie po kliku minutach rozmowy opowiada ci historiÄ™ swojego życia. JesteÅ› otwarty, ale też nieÅ‚atwo ciÄ™ oszukać. Dostrzegasz wiÄ™cej, czujesz wiÄ™cej, lecz kiedy trzeba, mocno stÄ…pasz po ziemi. Fascynuje ciÄ™ jÄ™zyk opowieÅ›ci filmowej, wspóÅ‚czesny jÄ™zyk video najbardziej uniwersalny jÄ™zyk Å›wiata. ChciaÅ‚byÅ› na tyle biegle go opanować, żeby bez trudu wyrażać wszystko, co ci w duszy gra, i dotrzeć z twoim przekazem do jak najwiÄ™kszej liczby widzów. JednoczeÅ›nie widzisz, że czasem brakuje ci narzÄ™dzi, warsztatu, strategii albo autorytetu, który upewniÅ‚by ciÄ™, że to, co robisz, robisz dobrze. Może jako teoretyk filmu czy mediów szukasz badacza, który zweryfikuje, jak twoje naukowe tezy i intuicje przekÅ‚adajÄ… siÄ™ na praktykÄ™. Albo jako dziennikarz prasy czy radia myÅ›lisz o nowych wyzwaniach w Å›wiecie online? JeÅ›li choć część z tych okreÅ›leÅ„ pasuje do ciebie, jestem przekonana, że ta książka może caÅ‚kowicie odmienić twój warsztat, a może nawet życie. Z przedmowy Na naszych oczach jÄ™zyk video staje siÄ™ nowym angielskim. Książka dr Moniki Górskiej uczy jak używać tego uniwersalnego jÄ™zyka, by dotrzeć i porozumieć siÄ™ z wszystkimi, na których nam zależy. To praktyczny przewodnik po multiplatformowym Å›wiecie telewizji, Internetu i filmu, odsÅ‚aniajÄ…cy krok po kroku sekrety i techniki narracji filmowej. Rewolucja internetowa na poczÄ…tku XXI wieku sprawiÅ‚a, że dostaliÅ›my Å›rodek masowego przekazu do użytku bezpoÅ›redniego, z pominiÄ™ciem dystrybutorów filmów, producentów, redakcji, wydawnictw, redaktorów czy dziennikarzy. Jeszcze do niedawna dominowaÅ‚ bierny konsument filmowych obrazów. Teraz pojawia siÄ™ nowy model widza, który z konsumenta staje siÄ™ producentem. RoÅ›nie pokolenie nowoczesnych reżyserów-reporterów, którzy nie potrzebujÄ… sprzÄ™tu za kilkadziesiÄ…t tysiÄ™cy, żeby zrobić swój film. Wystarczy im prosta kamera, aparat a nawet telefon komórkowy, by nakrÄ™cić i opublikować w sieci dowolnÄ… treść. Pytanie tylko, jak zrobić, żeby jeszcze ktoÅ› zechciaÅ‚ to oglÄ…dać. Napisany barwnym, przystÄ™pnym jÄ™zykiem podrÄ™cznik pokazuje, na czym praktycznie polega sztuka opowiadania jÄ™zykiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia siÄ™ na tym, jak opowiadajÄ…c sÅ‚owem, obrazem, dźwiÄ™kiem i ciszÄ… dziaÅ‚ać na wyobraźniÄ™ i emocje widza, by wywoÅ‚ać dokÅ‚adnie taki efekt, na jakim twórcy zależy. A może nawet zmienić Å›wiat? By miaÅ‚ siÄ™ lepiej i byÅ‚ bardziej ludzki.

Dodaj do koszyka Visual Storytelling

Spis treści

Dodaj do koszyka Visual Storytelling

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.