reklama - zainteresowany?

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - Onepress

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
ebook
Autor: Piotr Bucki
ISBN: 9788301205072
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2019-02-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Tagi: Marketing

Co Å‚Ä…czy miejskie legendy o czarnej woÅ‚dze, wirusowe memy i opowieÅ›ci, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosÄ… informacjÄ™ z siÅ‚Ä… rażenia epidemii. Wszystkie też Å‚Ä…czy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworzÄ…c zarówno treÅ›ci marketingowe w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, jak i kreujÄ…c kampanie spoÅ‚eczne. Viral to pierwsza na polskim rynku książka ukazujÄ…ca zjawisko bÅ‚yskawicznego rozprzestrzeniania siÄ™ angażujÄ…cych treÅ›ci i motywy kierujÄ…ce ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treÅ›ci, posÅ‚ugujÄ…c siÄ™ badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nowÄ… dziedzinÄ… zwanÄ… kartografiÄ… kulturowÄ…. Z lektury dowiesz siÄ™ jak tworzyć treÅ›ci, które poniosÄ… idee, produkty i rozwiÄ…zania, zdecydowanie dalej. InteresujÄ…ce, praktyczne i niezbÄ™dne źródÅ‚o wiedzy dla marketingowców w szczególnoÅ›ci zajmujÄ…cych siÄ™ content marketingiem specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywujÄ… nas do udostÄ™pniania treÅ›ci w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy bÄ™dÄ… chcieli spontanicznie siÄ™ podzielić. Janina BÄ…k Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziaÅ‚y nazwane Funkcja tożsamoÅ›ciowo-twórcza treÅ›ci chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? PaweÅ‚ Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pÄ™dzi i wymaga uważnoÅ›ci, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa siÄ™ bardzo wiele treÅ›ci. Baw siÄ™ co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkÄ™ dalej. Ja bÄ™dÄ™ to robiÅ‚. Ba, postaram siÄ™ robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. RafaÅ‚ Å»ak

Dodaj do koszyka VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Spis treści

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • Motto
  • WstÄ™p
    • Historia pani Daugherty
  • 1. Nie chodzi o format treÅ›ci. Chodzi o to, co treść robi z odbiorcÄ…
    • 1.1. Altruizm, narcyzm i pass along value
    • 1.2. Waluta spoÅ‚eczna
    • 1.3. Storytelling
    • 1.4. Ukryte i caÅ‚kiem jawne motywacje
    • 1.5. Kartografia kulturowa
    • 1.5.1. Funkcja tożsamoÅ›ciowo-twórcza treÅ›ci
    • 1.5.2. Funkcja plemienno-twórcza
    • 1.5.3. Funkcja regulacji afektu
    • 1.5.4. Funkcja edukacyjna
    • 1.5.5. Funkcja inspiracyjno-motywacyjna
    • 1.6. Nie jesteÅ› sam, czyli zbiorowa antycypacja
    • 1.6.1. Jestem częściÄ… grupy, ale jestem wyjÄ…tkowy
    • 1.7. Pora podsumować
  • 2. Czy to jest interesujÄ…ce?!
  • 3. Jak rzep! Przylepne historie, o których trudno zapomnieć
    • 3.1. Wirusowe (i przylepne) historie Bergera
    • 3.2. Legendy miejskie
    • 3.3. O czym musisz pamiÄ™tać
  • 4. Wirus i komórka
    • 4.1. Mem: zdanie
    • 4.2. Mem: historia
    • 4.3. Mem: wyzwanie (eksperyment)
    • 4.4. Mem: styl życia
    • 4.5. Mem: idea
  • 5. Przepis na wirus
    • 5.1. Tastemaker, czÅ‚owiek, który ma otaku!
    • 5.2. Partycypacja, czyli frajda ze wspóÅ‚uczestnictwa
    • 5.3. Jajko niespodzianka, czyli tego siÄ™ nie spodziewaÅ‚em
  • 6. CaÅ‚a masa przykÅ‚adów
    • 6.1. TreÅ›ci emotogenne przykÅ‚ady
    • 6.2. Kartografia kulturowa przykÅ‚ady
    • 6.2.1. CaÅ‚a prawda (o mnie/Å›wiecie)
    • 6.2.2. To o mnie
    • 6.2.3. To o nas
    • 6.2.4. RozbawiÅ‚o mnie
    • 6.2.5. RozwaliÅ‚o mnie, czyli mindblow
    • 6.2.6. WTF?
    • 6.2.7. Wiem, o co chodzi
    • 6.2.8. Wiara w ludzkość oddzyskana
    • 6.2.9. Ale jestem stary/a
    • 6.2.10. To jest tak bardzo o mnie
    • 6.2.11. To moje życie
    • 6.2.12. To moja historia
    • 6.2.13. UczÄ™ siÄ™ czegoÅ› nowego/dowiedziaÅ‚em siÄ™ czegoÅ› nowego
    • 6.2.14. Zróbmy to razem
    • 6.2.15. Totalnie to rozumiem
    • 6.2.16. A to ciekawe
    • 6.2.17. A jednak
    • 6.2.18. Zobacz, co potrafiÄ™
    • 6.3. Legendy miejskie przykÅ‚ady
    • 6.4. Tastemakerzy przykÅ‚ady
    • 6.5. Partycypacja przykÅ‚ady
    • 6.6. Zaskoczenie przykÅ‚ady
    • 6.7. Humble brag przykÅ‚ady
  • ZakoÅ„czenie
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.