VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - Onepress
ISBN: 9788301205072
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2019-02-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Co Å‚Ä…czy miejskie legendy o czarnej woÅ‚dze, wirusowe memy i opowieÅ›ci, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosÄ… informacjÄ™ z siÅ‚Ä… rażenia epidemii. Wszystkie też Å‚Ä…czy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworzÄ…c zarówno treÅ›ci marketingowe w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, jak i kreujÄ…c kampanie spoÅ‚eczne. Viral to pierwsza na polskim rynku książka ukazujÄ…ca zjawisko bÅ‚yskawicznego rozprzestrzeniania siÄ™ angażujÄ…cych treÅ›ci i motywy kierujÄ…ce ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treÅ›ci, posÅ‚ugujÄ…c siÄ™ badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nowÄ… dziedzinÄ… zwanÄ… kartografiÄ… kulturowÄ…. Z lektury dowiesz siÄ™ jak tworzyć treÅ›ci, które poniosÄ… idee, produkty i rozwiÄ…zania, zdecydowanie dalej. InteresujÄ…ce, praktyczne i niezbÄ™dne źródÅ‚o wiedzy dla marketingowców w szczególnoÅ›ci zajmujÄ…cych siÄ™ content marketingiem specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywujÄ… nas do udostÄ™pniania treÅ›ci w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy bÄ™dÄ… chcieli spontanicznie siÄ™ podzielić. Janina BÄ…k Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziaÅ‚y nazwane Funkcja tożsamoÅ›ciowo-twórcza treÅ›ci chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? PaweÅ‚ Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pÄ™dzi i wymaga uważnoÅ›ci, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa siÄ™ bardzo wiele treÅ›ci. Baw siÄ™ co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkÄ™ dalej. Ja bÄ™dÄ™ to robiÅ‚. Ba, postaram siÄ™ robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. RafaÅ‚ Å»ak
Osoby które kupowały "VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Motto
- Wstęp
- Historia pani Daugherty
- 1. Nie chodzi o format treści. Chodzi o to, co treść robi z odbiorcą
- 1.1. Altruizm, narcyzm i pass along value
- 1.2. Waluta społeczna
- 1.3. Storytelling
- 1.4. Ukryte i całkiem jawne motywacje
- 1.5. Kartografia kulturowa
- 1.5.1. Funkcja tożsamoÅ›ciowo-twórcza treÅ›ci
- 1.5.2. Funkcja plemienno-twórcza
- 1.5.3. Funkcja regulacji afektu
- 1.5.4. Funkcja edukacyjna
- 1.5.5. Funkcja inspiracyjno-motywacyjna
- 1.6. Nie jesteÅ› sam, czyli zbiorowa antycypacja
- 1.6.1. Jestem częścią grupy, ale jestem wyjątkowy
- 1.7. Pora podsumować
- 2. Czy to jest interesujÄ…ce?!
- 3. Jak rzep! Przylepne historie, o których trudno zapomnieć
- 3.1. Wirusowe (i przylepne) historie Bergera
- 3.2. Legendy miejskie
- 3.3. O czym musisz pamiętać
- 4. Wirus i komórka
- 4.1. Mem: zdanie
- 4.2. Mem: historia
- 4.3. Mem: wyzwanie (eksperyment)
- 4.4. Mem: styl życia
- 4.5. Mem: idea
- 5. Przepis na wirus
- 5.1. Tastemaker, czÅ‚owiek, który ma otaku!
- 5.2. Partycypacja, czyli frajda ze wspóÅ‚uczestnictwa
- 5.3. Jajko niespodzianka, czyli tego się nie spodziewałem
- 6. CaÅ‚a masa przykÅ‚adów
- 6.1. Treści emotogenne przykłady
- 6.2. Kartografia kulturowa przykłady
- 6.2.1. Cała prawda (o mnie/świecie)
- 6.2.2. To o mnie
- 6.2.3. To o nas
- 6.2.4. Rozbawiło mnie
- 6.2.5. Rozwaliło mnie, czyli mindblow
- 6.2.6. WTF?
- 6.2.7. Wiem, o co chodzi
- 6.2.8. Wiara w ludzkość oddzyskana
- 6.2.9. Ale jestem stary/a
- 6.2.10. To jest tak bardzo o mnie
- 6.2.11. To moje życie
- 6.2.12. To moja historia
- 6.2.13. Uczę się czegoś nowego/dowiedziałem się czegoś nowego
- 6.2.14. Zróbmy to razem
- 6.2.15. Totalnie to rozumiem
- 6.2.16. A to ciekawe
- 6.2.17. A jednak
- 6.2.18. Zobacz, co potrafiÄ™
- 6.3. Legendy miejskie przykłady
- 6.4. Tastemakerzy przykłady
- 6.5. Partycypacja przykłady
- 6.6. Zaskoczenie przykłady
- 6.7. Humble brag przykłady
- Zakończenie
- Bibliografia
- Przypisy