reklama - zainteresowany?

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy - Onepress

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Autor: Heath Robert
Tłumaczenie: Trojnar Justyna
ISBN: 978-8-3748-9498-2
stron: 301, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Tagi: Marketing | Perswazja i NLP

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie.

Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

 

Osoby które kupowały "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Spis treści

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.