reklama - zainteresowany?

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy - Onepress

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Autor: Heath Robert
TÅ‚umaczenie: Trojnar Justyna
ISBN: 978-8-3748-9498-2
stron: 301, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Tagi: Marketing | Perswazja i NLP

Książka w ciekawy i przystÄ™pny sposób pokazuje, jak wielki wpÅ‚yw ma na nas reklama, choć czÄ™sto ulegamy zÅ‚udzeniu, że możemy być i jesteÅ›my odporni na jej dziaÅ‚anie.

Autor, powoÅ‚ujÄ…c siÄ™ na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamiÄ™ci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że dziaÅ‚a ona gÅ‚ównie poprzez perswazjÄ™. JednoczeÅ›nie proponuje wÅ‚asny model tak zwanego podÅ›wiadomego uwodzenia. Omawia zarówno teoriÄ™, jak i praktykÄ™ reklamy, odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do wielu przykÅ‚adów, dziÄ™ki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcÄ…ce zgÅ‚Ä™bić tajniki reklamy.

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

 

Osoby które kupowały "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Spis treści

Dodaj do koszyka Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.