Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy - Onepress
TÅ‚umaczenie: Trojnar Justyna
ISBN: 978-8-3748-9498-2
stron: 301, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)
Książka w ciekawy i przystÄ™pny sposób pokazuje, jak wielki wpÅ‚yw ma na nas reklama, choć czÄ™sto ulegamy zÅ‚udzeniu, że możemy być i jesteÅ›my odporni na jej dziaÅ‚anie.
Autor, powoÅ‚ujÄ…c siÄ™ na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamiÄ™ci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że dziaÅ‚a ona gÅ‚ównie poprzez perswazjÄ™. JednoczeÅ›nie proponuje wÅ‚asny model tak zwanego podÅ›wiadomego uwodzenia. Omawia zarówno teoriÄ™, jak i praktykÄ™ reklamy, odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do wielu przykÅ‚adów, dziÄ™ki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcÄ…ce zgÅ‚Ä™bić tajniki reklamy.
Osoby które kupowały "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)