Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy - Onepress

TÅ‚umaczenie: Trojnar Justyna
ISBN: 978-8-3748-9498-2
stron: 301, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)
Książka w ciekawy i przystÄ™pny sposób pokazuje, jak wielki wpÅ‚yw ma na nas reklama, choć czÄ™sto ulegamy zÅ‚udzeniu, że możemy być i jesteÅ›my odporni na jej dziaÅ‚anie.
Autor, powoÅ‚ujÄ…c siÄ™ na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamiÄ™ci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że dziaÅ‚a ona gÅ‚ównie poprzez perswazjÄ™. JednoczeÅ›nie proponuje wÅ‚asny model tak zwanego podÅ›wiadomego uwodzenia. Omawia zarówno teoriÄ™, jak i praktykÄ™ reklamy, odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do wielu przykÅ‚adów, dziÄ™ki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcÄ…ce zgÅ‚Ä™bić tajniki reklamy.
Osoby które kupowały "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)