reklama - zainteresowany?

Ubezpieczenia. Wyzwania rynku - Onepress

Ubezpieczenia. Wyzwania rynku
ebook
Autor: Patrycja Kowalczyk-Rólczyńska, Ilona Kwiecień prof. UE
ISBN: 978-83-8198-042-5
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 84,15 zł (poprzednio: 97,85 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,70 zł)

Dodaj do koszyka Ubezpieczenia. Wyzwania rynku

Tagi: Finanse

W książce zebraliśmy rozważania naukowe będące owocem dyskusji przedstawicieli nauki, instytucji oraz praktyków w ramach 13. edycji corocznej konferencji naukowej Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku zorganizowanej w maju 2019 roku przez Katedry Ubezpieczeń Uniwersytetów Ekonomicznych we Wrocławiu oraz w Poznaniu.

Tematy podejmowane przez autorów koncentrują się wokół trzech obszarów, które wyznaczyły strukturę publikacji:

  • systemów emerytalnych i zdrowotnych,
  • dziaÅ‚alnoÅ›ci ubezpieczeniowej,
  • wykorzystania ubezpieczenia w zarzÄ…dzaniu ryzykiem.

Podana tematyka sugeruje podejście tradycyjne, jednak zgodnie z tematem publikacji poszczególne artykuły są odpowiedzią autorów na wyzwania rynku, implikowane przez nowe technologie, zmiany regulacji i strategii biznesowych, nowe kategorie i czynniki ryzyka, zmiany społeczne i demograficzne, zmiany zachowania uczestników rynku. Mamy nadzieję, że szerokie spektrum problemów i ich aktualność, a także odniesienia do tendencji i badań oraz doświadczeń na innych rynkach, będą stanowić interesującą lekturę dla przedstawicieli tak nauki, jak i praktyki oraz inspirację do dalszych poszukiwań.

Dodaj do koszyka Ubezpieczenia. Wyzwania rynku

 

Osoby które kupowały "Ubezpieczenia. Wyzwania rynku", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Ubezpieczenia. Wyzwania rynku

Spis treści

Dodaj do koszyka Ubezpieczenia. Wyzwania rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.