reklama - zainteresowany?

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - Onepress

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?
mp3
Autor: Witold Anusz
ISBN: 978-83-943-0918-3
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,76 zł

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

Tagi: Coaching | Ekonomia | Komunikacja i negocjacje

Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokÅ‚adnie tej samej sytuacji mogÄ… siÄ™ zachować totalnie inaczej, wrÄ™cz sprzecznie z logikÄ…. „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia.

CzÄ™sto zastanawiamy siÄ™, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikajÄ… takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grÄ™ wchodzi rodzina i jej dobro.

Nagranie „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaÅ›nia skÄ…d siÄ™ biorÄ… te odmienne zachowania. NaÅ›wietla, jaka jest geneza naszych typów osobowoÅ›ci. JeÅ›li chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiÄ…ce książek na caÅ‚ym Å›wiecie. Jest natomiast zwiÄ™zÅ‚ym i bardzo przejrzystym wstÄ™pem do zagadnienia.

Jest również niezbÄ™dnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowoÅ›ci Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowoÅ›ci i jak sobie z nimi lepiej radzić!”

Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe

Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

 

Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. DziaÅ‚ajÄ…c ponad 20 lat w biznesie, przeprowadziÅ‚ ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów zwiÄ…zanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usÅ‚ug i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miÅ‚oÅ›nikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorÄ…cym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży), ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykÅ‚Ä… skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. PrzeprowadziÅ‚ sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. WyszkoliÅ‚ kilka tysiÄ™cy handlowców. Z pewnoÅ›ciÄ… nie powie wszystkiego, co wie w ciÄ…gu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.

Zapraszamy do zakupu.

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

 

Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

Spis treści

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.