reklama - zainteresowany?

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie - Onepress

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie
Autor: Christopher V. Flett
Tytuł oryginału: What Men Don't Tell Women About Business: Opening Up the Heavily Guarded Alpha Male Playbook
Tłumaczenie: Małgorzata Kalbarczyk
ISBN: 978-83-246-1782-1
stron: 272, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-05-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Tagi: Bizneswoman

Chociaż w biznesie nie chodzi o sprawy osobiste, Twoja osobista reputacja jest wszystkim.
autor
  • Typy osobowoÅ›ci w biznesie
  • MÄ™ski punkt widzenia
  • Kobiety-sabotażystki
  • Zwiedzanie wnÄ™trza mężczyzny alfa
  • Elementy biznesu, które "krÄ™cÄ…" facetów
  • Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy

Alfa… a potem dÅ‚ugo nic

Samiec alfa — to on jest przywódcÄ… stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeÅ„stwo przy wyborze najlepszych samic. WystÄ™puje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim Å›wiecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dziÄ™ki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie Å›wiadczÄ…cej usÅ‚ugi finansowe, tym czÅ‚owiekiem, którego nazwisko pojawia siÄ™ w kontekÅ›cie wszystkich spółek deweloperskich w mieÅ›cie. To po prostu "lepszy gość" — mężczyzna, którego pragnÄ… kobiety (zafascynowane wÅ‚adzÄ…), niedoÅ›cigniony ideaÅ‚ samców nie-alfa.

Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.

Kobiety nie powinny prosić o równość, powinny przejąć kontrolę.
autor
  • Dowiedz siÄ™, o czym myÅ›li przeciÄ™tny mężczyzna alfa.
  • Poznaj dziesięć faktów na temat biznesmenów.
  • Zmuszaj mężczyzn, by traktowali CiÄ™ poważnie.
  • PrzestaÅ„ sabotować samÄ… siebie na rzecz kolegów.
  • BÄ…dź doceniana za wszystkie swoje zasÅ‚ugi.
  • StaÅ„ siÄ™ pewna siebie i skuteczna.
  • Naucz siÄ™ obejmować przywództwo i zarzÄ…dzać zespoÅ‚em.
  • Nie wymyÅ›laj wymówek w razie porażki.
  • Dotrzymuj tajemnic — to kluczowa sprawa.
  • Nie przynoÅ› swoich prywatnych problemów do pracy.
  • Zyskaj wiarygodność i zaufanie osobników alfa.
  • Nigdy otwarcie nie zabiegaj o aprobatÄ™.
  • Skutecznie współpracuj z protekcjonalnymi i lekceważącymi mężczyznami.
  • Zrozum, dlaczego bÄ™dÄ…c "miÅ‚Ä…", do niczego nie dojdziesz.

Dodaj do koszyka Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

 

Osoby które kupowały "Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie", wybierały także:

  • Kobieta z planem na
  • Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziÄ™kiem i klasÄ… osiÄ…gnąć sukces zawodowy
  • Skuteczny coaching dla zaawansowanych
  • Kobieta z planem na
  • Grzeczne dziewczynki nie awansujÄ…. 133 bÅ‚Ä™dy popeÅ‚niane przez kobiety, które nieÅ›wiadomie niszczÄ… wÅ‚asnÄ… karierÄ™. Wydanie III

Dodaj do koszyka Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Spis treści

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie -- spis treści

Przedmowa (5)

CZĘŚĆ I: Męski punkt widzenia (9)

1. Kim jesteÅ›? (11)

2. Typy osobowości w biznesie (49)

3. Dostać się do głowy mężczyzny Alfa (65)

4. Elementy biznesu, które "kręcą" mężczyzn (93)

CZĘŚĆ II: Kobieta jako sabotażystka (121)

5. Wylewanie wody z Å‚odzi: branie wszystkiego do siebie (123)

6. ÅšpiewajÄ…ce syreny: przywdziewanie masek (131)

7. Martwa cisza: przedstawianie pomysłów w formie pytań (147)

8. Na mieliźnie: wymyślanie wymówek (153)

9. Wyrzucone z pracy: otwarte wypowiedzenie wojny (159)

10. Długi język, krótkie życie: niedotrzymywanie tajemnic (163)

11. Zagubiona dusza: przynoszenie do pracy swoich osobistych problemów (169)

12. Szamoczesz siÄ™ i toniesz: poszukiwanie akceptacji ze strony otoczenia (175)

13. Kto zasługuje na miejsce w szalupie ratunkowej: marzenie o sprawiedliwości w biznesie (179)

14. Opuszczenie statku: przyzwolenie na złe traktowanie (187)

15. "Pozwól, że będę wiosłować samodzielnie": próba bycia lubianą i wielkoduszną (193)

16. "To ostatnia kamizelka ratunkowa. Ty ją weź!": proszenie o to, czego potrzebujesz (197)

17. Szalupy ratunkowe z tyłu: przygotowanie planu B (201)

18. "Witamy na pokładzie!": zrozumienie, czym jest rekomendacja w biznesie (207)

CZĘŚĆ III: Typowe pytania zadawane przez kobiety (213)

Pytanie o mężczyzn: co decyduje o sile żeglarza? (213)

Pytanie o awans: przejęcie steru własnego statku (220)

Rodzina czy kariera: z załogą, a może bez niej? (227)

Stosunki koleżeńskie w miejscu pracy: zbaczanie z kursu (233)

Zarządzanie emocjami: nadchodzący przypływ (241)

Polityczna poprawność: poruszanie się po niepewnych wodach (242)

Sponiewieranie: uniknięcie szczęk rekina (244)

Wrogie przejęcia oraz ogólna wrogość: bitwy podjazdowe (251)

Pozyskiwanie szacunku: zdobycie stopni żeglarskich (257)

Epilog (261)

Dodaj do koszyka Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.