reklama - zainteresowany?

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom - Onepress

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith, i in.
Tytuł oryginału: Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
TÅ‚umaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-8525-2
stron: 320, Format: 240x190, okładka: miękka
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od listopada 2021

Pozornie skazany na sukces projekt czÄ™sto koÅ„czy siÄ™ katastrofÄ…. Powodów jest mnóstwo. Może to być bÅ‚Ä™dne zdiagnozowanie oczekiwaÅ„ klientów lub skoncentrowanie siÄ™ bardziej na technologiach niż potrzebach przyszÅ‚ych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje siÄ™ zÅ‚e zarzÄ…dzanie zespoÅ‚em. Bywa i tak, że obiecujÄ…cy projekt pochÅ‚ania mnóstwo pieniÄ™dzy, czasu i energii, zanim w koÅ„cu staje siÄ™ jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoÅ› uniknąć podobnych frustracji?

Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartoÅ›ci - i wÅ‚aÅ›nie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpoÅ›rednio pomogÄ… klientom w rozwiÄ…zaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespoÅ‚u, sÅ‚użące poprawie komunikacji miÄ™dzy jego czÅ‚onkami, a także jakoÅ›ci tworzonych wartoÅ›ci. Sporo miejsca poÅ›wiÄ™cono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizacjÄ™ nowatorskich zamierzeÅ„. Te wszystkie trudne zadania stajÄ… siÄ™ o wiele Å‚atwiejsze, jeÅ›li do ich wykonania stosuje siÄ™ odpowiednie narzÄ™dzia. Również one zostaÅ‚y tu wyczerpujÄ…co opisane.

Dzięki tej książce:

  • zrozumiesz wzorce tworzenia wartoÅ›ci
  • zaczniesz w peÅ‚ni wykorzystywać doÅ›wiadczenia i umiejÄ™tnoÅ›ci ludzi z Twojego zespoÅ‚u
  • unikniesz marnowania zasobów na bÅ‚Ä™dne koncepcje
  • zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcÄ… klienci
  • nauczysz siÄ™ korzystać z odpowiednich narzÄ™dzi podczas opracowywania propozycji wartoÅ›ci

Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!

Spis treści

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.