reklama - zainteresowany?

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2035-2
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-02-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe majÄ… siÄ™ do tych tradycyjnych jak maÅ‚e firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzÄ™dzia szybkie, bezpoÅ›rednie i pozbawione zadÄ™cia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracujÄ… dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamÄ™... Ale masz jednÄ…, zasadniczÄ… przewagÄ™ nad wielkÄ… korporacjÄ…, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteÅ› elastyczny! Nowe pomysÅ‚y wdrażasz zaraz po tym, jak pojawiÄ… siÄ™ w Twojej gÅ‚owie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczÄ™stować go herbatÄ…, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

JesteÅ› blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasujÄ…. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjÄ™ciami umieszczonymi na PintereÅ›cie i Instagramie. ZaproÅ› ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tÄ™ dziaÅ‚alność fortuny, bo tu liczÄ… siÄ™ Twój czas i zaangażowanie, nie pieniÄ…dze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanaÅ‚y, dlaczego tak niewiele firm umiejÄ™tnie z nich korzysta? Liczne firmy sÄ… w nich obecne, ale nie znajÄ… ich możliwoÅ›ci. Nie majÄ… pojÄ™cia, jak spektakularne efekty mogÄ… uzyskać, jeÅ›li tylko okieÅ‚znajÄ… ich moc.
BÄ…dź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rzÄ…dzÄ…ce Å›wiatem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i zmuÅ› je do tego, by dla Ciebie pracowaÅ‚y!

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.