reklama - zainteresowany?

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III - Onepress

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-7026-5
stron: 280, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,36 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 36% (-17,64 zł)

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media | Sprzedaż

Åšwiat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - sÄ… już z nami tak dÅ‚ugo, że niemal wszyscy zdążyliÅ›my siÄ™ do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykÅ‚y element naszej codziennoÅ›ci. Wszyscy, a wiÄ™c także przedsiÄ™biorcy. WydawaÅ‚oby siÄ™ wiÄ™c, że każdy z nas potrafi z nich w wiÄ™kszym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich dziaÅ‚ania, znamy ich możliwoÅ›ci i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobÄ… niosÄ…. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykÅ‚adowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje siÄ™, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników dziaÅ‚ów marketingu i PR mniejszych i wiÄ™kszych przedsiÄ™biorstw wciąż nie porusza siÄ™ swobodnie w zauÅ‚kach rozlegÅ‚ego Å›wiata mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. I nic w tym dziwnego - ten Å›wiat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rÄ™kÄ™ na pulsie, nieustannie siÄ™ doksztaÅ‚cać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by siÄ™ rozwijać jako social media ninja, ale po to, by siÄ™ w nich móc w miarÄ™ swobodnie, a wiÄ™c i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Å»ukowski wÅ‚aÅ›nie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swojÄ… najÅ›wieższÄ…, najlepszÄ… wiedzÄ… zawsze siÄ™ chÄ™tnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Spis treści

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.