reklama - zainteresowany?

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - Onepress

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
stron: 256, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-04-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media | Sprzedaż

Czy da siÄ™ rozwijać biznes bez social mediów?

DwadzieÅ›cia lat temu nie istniaÅ‚y. Dziesięć lat temu przedsiÄ™biorcy korzystali z nich sporadycznie. DziÅ› prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanaÅ‚u w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje siÄ™ powoli nie wyborem, ale koniecznoÅ›ciÄ… dla każdej firmy, której klienci życzÄ… sobie mieć z niÄ… staÅ‚y kontakt. WiÄ™cej - firmy niewyrażajÄ…ce gotowoÅ›ci do takiego kontaktu narażajÄ… siÄ™ na to, że klient siÄ™ od nich odwróci. Ludzie nie spÄ™dzajÄ… dziÅ› wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukajÄ… w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. JeÅ›li szybko nie znajdÄ… tam pożądanej informacji, pójdÄ… do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. DziÅ› trzeba siÄ™ w nich poruszać bardzo Å›wiadomie, zdawać sobie sprawÄ™ z tego, jakie cele chce siÄ™ za ich poÅ›rednictwem osiÄ…gać - zwiÄ™kszyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiÄ…gnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

JeÅ›li wÅ‚aÅ›nie zakÅ‚adasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeÅ›li już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna siÄ™ stać TwojÄ… lekturÄ… do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostÄ™pnych w poszczególnych kanaÅ‚ach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysÅ‚ów na dziaÅ‚anie. Dowiesz siÄ™ z niej, jak przygotować kampaniÄ™ skrojonÄ… idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w ogóle powstaÅ‚y - do czÅ‚owieka. DziÄ™ki lekturze dowiesz siÄ™, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistoÅ›ci, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprzÄ…c social media do rozwijania Twoich pomysÅ‚ów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazjÄ™.

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.