reklama - zainteresowany?

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii - Onepress

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-83-246-7899-0
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-11-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Tagi: Social Media

Ta książka to efekt niesamowitego doÅ›wiadczenia autora, obejmujÄ…cego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonujÄ…cej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie Å›nieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze Å›wiata nowych mediów.

„Gdy zaczynaÅ‚em mówić o Twitterze, budziÅ‚o to czÄ™sto peÅ‚en politowania uÅ›miech… 140 znaków… I caÅ‚a litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego siÄ™ nie przyjmie, dlaczego jest sÅ‚aby, zÅ‚y, niepotrzebny. Później zapadÅ‚a cisza. A potem nagle okazaÅ‚o siÄ™, że Twitter staÅ‚ siÄ™ najważniejszym narzÄ™dziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafiÄ… już obejść siÄ™ politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestajÄ… być niezbÄ™dni jako poÅ›rednicy. Ale oni sami nie potrafiÄ… siÄ™ od niego odciąć. Twitter wszedÅ‚ do firm, komunikacji marketingowej, staje siÄ™ jednym z głównych narzÄ™dzi w dziaÅ‚ach PR. Twitter zmieniÅ‚ sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomendujÄ™, wskazujÄ… najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o Å›wiecie nowych mediów — tak jak definiuje ten Å›wiat jej autor.


Eryk Mistewicz — buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca „Polskiego Pulitzera”, najważniejszej nagrody Å›wiata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedÅ‚ do PR, budujÄ…c strategie komunikacyjne dla wchodzÄ…cego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i wÅ‚oskiego, a także dla firm polskich. ZajÄ…Å‚ siÄ™ równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarzÄ…dzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii „Nowe Media”, stale współpracuje też m.in. z polskÄ… edycjÄ… „Forbesa” i francuskim „L’Atlantico”. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w „Le Monde”, "L'Opinion", „Financial Times”, „Rzeczpospolitej”. WczeÅ›niej wydaÅ‚ w Helionie „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedajÄ…”. www.ErykMistewicz.pl

Dodaj do koszyka Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

 

Osoby które kupowały "Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Spis treści

Dodaj do koszyka Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.