reklama - zainteresowany?

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman - Onepress

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman
ebook
Autor: Agnieszka Ogonowska
ISBN: 978-83-242-1524-9
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,25 zł (poprzednio: 10,88 zł)
Oszczędzasz: 15% (-1,63 zł)

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Tagi: Marketing

 

W książce poruszono fundamentalnÄ… kwestiÄ™ obecnoÅ›ci metafor w tekstach naukowych poÅ›wiÄ™conych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech gÅ‚ównych bohaterów prowadzonych w niej rozważaÅ„: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzglÄ™dniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiÄ…zujÄ… do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje siÄ™, że specyficzne - dla każdego z przywoÅ‚ywanych  autorów – metafory, determinujÄ… obraz Å›wiata mediów, który wyÅ‚ania siÄ™ z ich tekstów. Metafory medialne przenikajÄ… także do jÄ™zyka potocznego i dziennikarskiego.

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

 

Osoby które kupowały "Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Stw

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Spis treści

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.