reklama - zainteresowany?

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman - Onepress

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman
ebook
Autor: Agnieszka Ogonowska
ISBN: 978-83-242-1524-9
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,25 zł (poprzednio: 10,88 zł)
Oszczędzasz: 15% (-1,63 zł)

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Tagi: Marketing

 

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych  autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

 

Osoby które kupowały "Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Spis treści

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman eBook -- spis treści

Wprowadzenie. Metafory w dyskursie medioznawczym

Część pierwsza

Prekursorzy i „klasycy”

Rozdział 1. Twórcze metafory medialne. Zarys problemu w ujęciu

kognitywno –kulturowym na przykładzie teorii Jeana Baudrillarda

Rozdział 2. Macluhanizm czy nowa wizja świata?

Rozdział 3. Erving Goffman jako teoretyk mediów.

Rola metafory dramaturgicznejw portretowaniu współczesnych

Zjawisk kulturowo -społecznych

Część druga

Konteksty i kontynuacje

Rozdział 4. Netokracja wobec literatury

Rozdział 5. John Urry: doświadczenie wizualne.

Między MacCannellem a Baudrillardem

Rozdział 6. Między reprezentacją a symulacją.

Metafory mediacji

Zakończenie. Perspektywy dalszych badań nad twórczą

metaforą medialną w ujęciu kognitywno-kulturowym

Bibliografia

Słownik najważniejszych pojęć

Indeks nazwisk

Dodaj do koszyka Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.