reklama - zainteresowany?

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu - Onepress

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
ebook
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 9788301204228
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Tagi: Marketing

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dziaÅ‚ania organizacji i aktywnoÅ›ci jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujÄ…cych wspóÅ‚czesnÄ… rzeczywistość gospodarczÄ…. Pozwala osiÄ…gnąć zwiÄ™kszonÄ… wydajność i sprawność dziaÅ‚ania organizacji, ale również wymusza silne skupienie siÄ™ na kliencie oraz uÅ‚atwia powstawanie nowych źródeÅ‚ zysku. OgromnÄ… rolÄ™ w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także za sprawÄ… internetu i rozwiÄ…zaÅ„ cyfrowych ulega gÅ‚Ä™bokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie caÅ‚oksztaÅ‚tu zmian jakie wywoÅ‚uje technologia cyfrowa na koncepcjÄ™, instrumenty i dziaÅ‚ania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata siÄ™ z licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Opisane zostaÅ‚y także badania na wybitnych, Å›wiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiÄ™biorstw. To wszystko stanowi przyczynek do gÅ‚Ä™bszej dyskusji oraz pogÅ‚Ä™bionej analizy nad rolÄ… marketingu i wspóÅ‚czesnego menedżera marketingu w organizacji. CechÄ… publikacji, stanowiÄ…cÄ… o jej szczególnej wartoÅ›ci i przydatnoÅ›ci jest holistyczne, kompleksowe, caÅ‚oÅ›ciowe i logiczne ujÄ™cie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujÄ…ce siÄ™ na jej obszarze mikroekonomicznym biznesowym. Autor przedstawia istotÄ™ i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpÅ‚yw na marketing, by w koÅ„cowej części zwrócić uwagÄ™ na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykÄ™ transformacji cyfrowej, technologii jÄ… determinujÄ…cych i wpÅ‚ywu opisywanych zjawisk na marketing jego istotÄ™, koncepcjÄ™ oraz zarzÄ…dzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

 

Osoby które kupowały "Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.