Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu - Onepress
ISBN: 9788301204228
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dziaÅ‚ania organizacji i aktywnoÅ›ci jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujÄ…cych wspóÅ‚czesnÄ… rzeczywistość gospodarczÄ…. Pozwala osiÄ…gnąć zwiÄ™kszonÄ… wydajność i sprawność dziaÅ‚ania organizacji, ale również wymusza silne skupienie siÄ™ na kliencie oraz uÅ‚atwia powstawanie nowych źródeÅ‚ zysku. OgromnÄ… rolÄ™ w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także za sprawÄ… internetu i rozwiÄ…zaÅ„ cyfrowych ulega gÅ‚Ä™bokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie caÅ‚oksztaÅ‚tu zmian jakie wywoÅ‚uje technologia cyfrowa na koncepcjÄ™, instrumenty i dziaÅ‚ania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata siÄ™ z licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Opisane zostaÅ‚y także badania na wybitnych, Å›wiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiÄ™biorstw. To wszystko stanowi przyczynek do gÅ‚Ä™bszej dyskusji oraz pogÅ‚Ä™bionej analizy nad rolÄ… marketingu i wspóÅ‚czesnego menedżera marketingu w organizacji. CechÄ… publikacji, stanowiÄ…cÄ… o jej szczególnej wartoÅ›ci i przydatnoÅ›ci jest holistyczne, kompleksowe, caÅ‚oÅ›ciowe i logiczne ujÄ™cie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujÄ…ce siÄ™ na jej obszarze mikroekonomicznym biznesowym. Autor przedstawia istotÄ™ i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpÅ‚yw na marketing, by w koÅ„cowej części zwrócić uwagÄ™ na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykÄ™ transformacji cyfrowej, technologii jÄ… determinujÄ…cych i wpÅ‚ywu opisywanych zjawisk na marketing jego istotÄ™, koncepcjÄ™ oraz zarzÄ…dzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
Osoby które kupowały "Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)
Spis treści
Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- O Autorze
- Wstęp
- I. Transformacja cyfrowa istota i charakterystyka
- 1.1. Transformacja i cyfryzacja
- 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne fundament transformacji cyfrowej
- 1.3. Internet od Web 1.0 do Web 4.0 podbudowa procesów transformacyjnych
- 1.4. Transformacja cyfrowa perspektywy rozważań
- 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej perspektywa przedsiębiorstwa
- 1.6. Strategia transformacji cyfrowej
- 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji
- II. Technologie transformacyjne i ich wpływ na marketing
- 2.1. Media społecznościowe
- 2.2. Wirtualna rzeczywistość
- 2.3. Rozszerzona rzeczywistość
- 2.4. Big data i chmura obliczeniowa
- 2.5. Internet rzeczy
- 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
- 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone
- III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu
- 3.1. Ewolucja marketingu imperatyw technologiczny
- 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) konsekwencje zarzÄ…dcze
- 3.3. Wyzwania wspóÅ‚czesnego marketingu w Å›wietle badaÅ„ naukowych
- 3.4. WspóÅ‚czesna rola marketingu w organizacji
- 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową
- 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej
- 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu
- Zakończenie
- Bibliografia
- Spis tabel
- Spis Rysunków
- Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego
- Programy kształcenia dot. transformacji cyfrowej na świecie
- Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej Forrester Research
- Przypisy