reklama - zainteresowany?

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu - Onepress

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
ebook
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 9788301204228
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Tagi: Marketing

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dziaÅ‚ania organizacji i aktywnoÅ›ci jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujÄ…cych wspóÅ‚czesnÄ… rzeczywistość gospodarczÄ…. Pozwala osiÄ…gnąć zwiÄ™kszonÄ… wydajność i sprawność dziaÅ‚ania organizacji, ale również wymusza silne skupienie siÄ™ na kliencie oraz uÅ‚atwia powstawanie nowych źródeÅ‚ zysku. OgromnÄ… rolÄ™ w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także za sprawÄ… internetu i rozwiÄ…zaÅ„ cyfrowych ulega gÅ‚Ä™bokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie caÅ‚oksztaÅ‚tu zmian jakie wywoÅ‚uje technologia cyfrowa na koncepcjÄ™, instrumenty i dziaÅ‚ania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata siÄ™ z licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Opisane zostaÅ‚y także badania na wybitnych, Å›wiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiÄ™biorstw. To wszystko stanowi przyczynek do gÅ‚Ä™bszej dyskusji oraz pogÅ‚Ä™bionej analizy nad rolÄ… marketingu i wspóÅ‚czesnego menedżera marketingu w organizacji. CechÄ… publikacji, stanowiÄ…cÄ… o jej szczególnej wartoÅ›ci i przydatnoÅ›ci jest holistyczne, kompleksowe, caÅ‚oÅ›ciowe i logiczne ujÄ™cie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujÄ…ce siÄ™ na jej obszarze mikroekonomicznym biznesowym. Autor przedstawia istotÄ™ i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpÅ‚yw na marketing, by w koÅ„cowej części zwrócić uwagÄ™ na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykÄ™ transformacji cyfrowej, technologii jÄ… determinujÄ…cych i wpÅ‚ywu opisywanych zjawisk na marketing jego istotÄ™, koncepcjÄ™ oraz zarzÄ…dzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

 

Osoby które kupowały "Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Spis treści

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • O Autorze
  • WstÄ™p
  • I. Transformacja cyfrowa  istota i charakterystyka
    • 1.1. Transformacja i cyfryzacja
    • 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne  fundament transformacji cyfrowej
    • 1.3. Internet od Web 1.0 do Web 4.0 podbudowa procesów transformacyjnych
    • 1.4. Transformacja cyfrowa perspektywy rozważaÅ„
    • 1.5. UjÄ™cie definicyjne transformacji cyfrowej perspektywa przedsiÄ™biorstwa
    • 1.6. Strategia transformacji cyfrowej
    • 1.7. Pomiar dojrzaÅ‚oÅ›ci cyfrowej organizacji
  • II. Technologie transformacyjne i ich wpÅ‚yw na marketing
    • 2.1. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • 2.2. Wirtualna rzeczywistość
    • 2.3. Rozszerzona rzeczywistość
    • 2.4. Big data i chmura obliczeniowa
    • 2.5. Internet rzeczy
    • 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
    • 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone
  • III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu
    • 3.1. Ewolucja marketingu imperatyw technologiczny
    • 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) konsekwencje zarzÄ…dcze
    • 3.3. Wyzwania wspóÅ‚czesnego marketingu w Å›wietle badaÅ„ naukowych
    • 3.4. WspóÅ‚czesna rola marketingu w organizacji
    • 3.5. Nowe koncepcje zarzÄ…dzania dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… marketingowÄ…
    • 3.6. Organizacja dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej w dobie transformacji cyfrowej
    • 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu
  • ZakoÅ„czenie
  • Bibliografia
  • Spis tabel
  • Spis Rysunków
  • Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania iloÅ›ciowego
  • Programy ksztaÅ‚cenia dot. transformacji cyfrowej na Å›wiecie
  • NarzÄ™dzie do pomiaru dojrzaÅ‚oÅ›ci cyfrowej Forrester Research
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.