Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost - Onepress
Tytuł oryginału: Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
TÅ‚umaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-283-2533-3
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2016-09-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,35 zł (poprzednio: 36,34 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,99 zł)
Zareklamuj swój startup i zdobÄ…dź klientów!
PowoÅ‚anie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypeÅ‚nić kilka papierków, pójść do urzÄ™du, zamówić pieczÄ…tkÄ™... Ale spróbuj potem utrzymać tÄ™ firmÄ™ przy życiu, rozwinąć jÄ… i sprawić, by rozkwitÅ‚a! O, to już wymaga umiejÄ™tnoÅ›ci, dużej determinacji i znajomoÅ›ci technik, które pozwolÄ… Ci zbudować solidnÄ… bazÄ™ zadowolonych klientów. Bez klientów caÅ‚a ta zabawa nie ma sensu. Musisz wiÄ™c znaleźć coÅ›, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcÄ… skorzystać wÅ‚aÅ›nie z Twojego produktu lub z Twojej usÅ‚ugi. Tylko tak „zÅ‚apiesz przyczepność”, dziÄ™ki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcjÄ™!
Gabriel Weinberg i Justin Mares na wÅ‚asnej skórze przekonali siÄ™, ile jest wart każdy z kanaÅ‚ów komunikacji z klientami i które z nich przynoszÄ… najwiÄ™ksze korzyÅ›ci w zależnoÅ›ci od profilu dziaÅ‚alnoÅ›ci firmy. Co wiÄ™cej, zapytali też o zdanie czterdziestu zaÅ‚ożycieli dochodowych firm i opracowali rzetelnÄ… listÄ™, którÄ… możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachÄ™cić potencjalnych klientów i zaprezentować siÄ™ im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by:
- odkryć i wykorzystać kanaÅ‚y komunikacji, których nie znajÄ… Twoi konkurenci;
- zyskać rozgÅ‚os medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
- zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
- poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
- prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.
Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko siÄ™ o Tobie dowiedzieli!
„Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwonoÅ›ci Å›wiata marketingu internetowego. A jego autorami sÄ… ludzie, którzy sami odnieÅ›li sukces. Dwa razy”.
Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo
„PrzedsiÄ™biorcy, którzy wychodzÄ… z naszych biur z dokumentem opisujÄ…cym warunki brzegowe ewentualnej umowy inwestycyjnej, to ci, którzy przychodzÄ… do nas z tÄ… książkÄ… pod pachÄ…. To pragmatyczny przewodnik pozwalajÄ…cy rozwiÄ…zać zasadniczy problem każdego przedsiÄ™biorcy”.
Fred Wilson, partner w funduszu Union Square Ventures
Gabriel Weinberg jest zaÅ‚ożycielem i dyrektorem generalnym firmy DuckDuckGo, oferujÄ…cej wyszukiwarkÄ™, która nie Å›ledzi dziaÅ‚aÅ„ swoich użytkowników. Za jej pomocÄ… w 2015 roku internauci przeprowadzili ponad 3 miliardy wyszukiwaÅ„. WczeÅ›niej byÅ‚ zaÅ‚ożycielem i dyrektorem generalnym firmy Opobox, która zostaÅ‚a sprzedana za 10 milionów dolarów. Mieszka w Valley Forge w stanie Pensylwania; w internecie dostÄ™pny jest na Twitterze: @yegg.
Justin Mares jest zaÅ‚ożycielem dwóch startupów, a w przeszÅ‚oÅ›ci byÅ‚ dyrektorem ds. strumieni przychodów w Exceptional, firmie programistycznej, która zostaÅ‚a przejÄ™ta przez Rackspace. Mieszka w San Francisco; skontaktować siÄ™ z nim można na Twitterze: @jwmares.
Osoby które kupowały "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost eBook -- spis treści
Wprowadzenie. Trakcja jest najważniejsza (5)
Rozdział 1. Kanały trakcji (11)
Rozdział 2. Myślenie trakcyjne (19)
Rozdział 3. Strzał w dziesiątkę (31)
Rozdział 4. Testowanie trakcji (40)
Rozdział 5. Ścieżka krytyczna (48)
Rozdział 6. Blogi (55)
Rozdział 7. Rozgłos medialny (62)
Rozdział 8. Niekonwencjonalne działania PR (71)
Rozdział 9. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) (79)
Rozdział 10. Reklamy wyświetlane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych (89)
Rozdział 11. Reklama offline (98)
Rozdział 12. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (109)
Rozdział 13. Marketing treści (content marketing) (119)
Rozdział 14. E-mail marketing (126)
Rozdział 15. Marketing wirusowy (135)
Rozdział 16. Aplikacje jako narzędzia marketingu (147)
RozdziaÅ‚ 17. Rozwój biznesu (BD) (156)
Rozdział 18. Sprzedaż (166)
Rozdział 19. Programy partnerskie (179)
Rozdział 20. Wykorzystanie istniejących platform (187)
Rozdział 21. Targi branżowe (196)
Rozdział 22. Wydarzenia "w realu" (204)
Rozdział 23. Wystąpienia publiczne (213)
Rozdział 24. Budowanie społeczności (220)
Podziękowania (227)
Dodatek. Testy środkowego kręgu (231)