reklama - zainteresowany?

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - Onepress

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
ebook
Autor: Marika Świeszczak
ISBN: 978-83-8142-878-1
stron: 222, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,00 zł (poprzednio: 22,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,22 zł)

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Tagi: Finanse | Marketing | Rachunkowość

Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej. Obie te formy – reklamy i grywalizacja - posługują się innymi sposobami oddziaływania na klientów, a w konsekwencji w różnym stopniu wpływają na ich decyzje i poziom zaufania do banku. Grywalizacja jest mniej znanym narzędziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w porównaniu do reklam, świadomość konsumentów dotycząca wpływu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. Jeśli jednak konsumenci zdają sobie sprawę, że są poddawani działaniu owych mechanizmów, może to w jakimś stopniu przekładać się na ich zaufanie do banku.

Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swoim systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych.

Publikacja stanowi istotny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do udoskonalania działalności marketingowej banków.

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

 

Osoby które kupowały "Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Spis treści

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.