reklama - zainteresowany?

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - Onepress

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
ebook
Autor: Marika Åšwieszczak
ISBN: 978-83-8142-878-1
stron: 222, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,00 zł (poprzednio: 22,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,22 zł)

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Tagi: Finanse | Marketing | Rachunkowość

SferÄ… szczególnie wpÅ‚ywajÄ…cÄ… na decyzje konsumentów sÄ… dziaÅ‚ania marketingowe wykorzystujÄ…ce takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z okreÅ›lonym komunikatem na temat produktu lub usÅ‚ugi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzÄ™dzi ksztaÅ‚towania relacji z konsumentami, zaÅ› grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej. Obie te formy – reklamy i grywalizacja - posÅ‚ugujÄ… siÄ™ innymi sposobami oddziaÅ‚ywania na klientów, a w konsekwencji w różnym stopniu wpÅ‚ywajÄ… na ich decyzje i poziom zaufania do banku. Grywalizacja jest mniej znanym narzÄ™dziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w porównaniu do reklam, Å›wiadomość konsumentów dotyczÄ…ca wpÅ‚ywu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. JeÅ›li jednak konsumenci zdajÄ… sobie sprawÄ™, że sÄ… poddawani dziaÅ‚aniu owych mechanizmów, może to w jakimÅ› stopniu przekÅ‚adać siÄ™ na ich zaufanie do banku.

GÅ‚ównym celem monografii sÄ… rozważania na temat wpÅ‚ywu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejnoÅ›ci na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy ksztaÅ‚towania relacji z konsumentami na przykÅ‚adzie dziaÅ‚aÅ„ marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożyÅ‚ w swoim systemie transakcyjnym grywalizacjÄ™, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniajÄ… siÄ™ pewnym stopniem niestandardowoÅ›ci w caÅ‚oksztaÅ‚cie dziaÅ‚aÅ„ instytucji finansowych.

Publikacja stanowi istotny wkÅ‚ad w rozwój literatury przedmiotu, zaÅ› wnioski z części badawczej mogÄ… przyczynić siÄ™ do udoskonalania dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej banków.

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

 

Osoby które kupowały "Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Spis treści

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.