reklama - zainteresowany?

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - Onepress

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
ebook
Autor: Marika Åšwieszczak
ISBN: 978-83-8142-878-1
stron: 222, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,00 zł (poprzednio: 22,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,22 zł)

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Tagi: Finanse | Marketing | Rachunkowość

SferÄ… szczególnie wpÅ‚ywajÄ…cÄ… na decyzje konsumentów sÄ… dziaÅ‚ania marketingowe wykorzystujÄ…ce takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z okreÅ›lonym komunikatem na temat produktu lub usÅ‚ugi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzÄ™dzi ksztaÅ‚towania relacji z konsumentami, zaÅ› grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej. Obie te formy – reklamy i grywalizacja - posÅ‚ugujÄ… siÄ™ innymi sposobami oddziaÅ‚ywania na klientów, a w konsekwencji w różnym stopniu wpÅ‚ywajÄ… na ich decyzje i poziom zaufania do banku. Grywalizacja jest mniej znanym narzÄ™dziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w porównaniu do reklam, Å›wiadomość konsumentów dotyczÄ…ca wpÅ‚ywu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. JeÅ›li jednak konsumenci zdajÄ… sobie sprawÄ™, że sÄ… poddawani dziaÅ‚aniu owych mechanizmów, może to w jakimÅ› stopniu przekÅ‚adać siÄ™ na ich zaufanie do banku.

GÅ‚ównym celem monografii sÄ… rozważania na temat wpÅ‚ywu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejnoÅ›ci na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy ksztaÅ‚towania relacji z konsumentami na przykÅ‚adzie dziaÅ‚aÅ„ marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożyÅ‚ w swoim systemie transakcyjnym grywalizacjÄ™, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniajÄ… siÄ™ pewnym stopniem niestandardowoÅ›ci w caÅ‚oksztaÅ‚cie dziaÅ‚aÅ„ instytucji finansowych.

Publikacja stanowi istotny wkÅ‚ad w rozwój literatury przedmiotu, zaÅ› wnioski z części badawczej mogÄ… przyczynić siÄ™ do udoskonalania dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej banków.

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

 

Osoby które kupowały "Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Spis treści

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku eBook -- spis treści

Wstęp 9

 

RozdziaÅ‚ I. Procesy decyzyjne konsumentów             13

  1. Decyzje konsumentów w Å›wietle wybranych teorii              13
  2. Techniki i metody perswazji oddziaÅ‚ujÄ…ce na decyzje konsumentów                18
  3. Uwarunkowania decyzji konsumentów    22

3.1. Uwarunkowania demograficzne         23

3.2. Uwarunkowania ekonomiczne           25

3.3. Uwarunkowania spoÅ‚eczno-kulturowe             26

3.4. Uwarunkowania psychologiczne        29

3.5. Uwarunkowania marketingowe          32

Podsumowanie 33

 

RozdziaÅ‚ II. Rola zaufania spoÅ‚ecznego w sektorze bankowym               35

  1. Definicja i rodzaje zaufania społecznego 35

1.1. PojÄ™cie zaufania spoÅ‚ecznego            38

1.2. Rodzaje zaufania spoÅ‚ecznego            39

  1. Czynniki ksztaÅ‚tujÄ…ce zaufanie spoÅ‚eczne                41
  2. Funkcje zaufania spoÅ‚ecznego   44
  3. Bank jako instytucja zaufania spoÅ‚ecznego              45
  4. Fluktuacja poziomu zaufania spoÅ‚ecznego do banków w Polsce i wiodÄ…ce rekomendacje          51

Podsumowanie 58

 

RozdziaÅ‚ III. Reklama i grywalizacja jako przykÅ‚ad tradycyjnych i nowoczesnych narzÄ™dzi wywierania wpÅ‚ywu na klientów banków     59

  1. Charakterystyka podstawowych narzÄ™dzi wspóÅ‚czesnego marketingu komunikacyjnego            59
  2. Reklama jako tradycyjne narzÄ™dzie marketingu bankowego               62

2.1. Reklama – etymologia, definicje i geneza         62

2.2. Funkcje i cele reklamy          65

2.3. Rodzaje reklam       67

2.4. Motywy i style w reklamach                68

2.5. Specyfika i problem etycznoÅ›ci reklam bankowych       72

  1. Grywalizacja jako nowoczesne narzędzie w obrębie marketingu bankowego 76

3.1. Grywalizacja – pojÄ™cie, cele i struktura            76

3.2. Mechanizmy motywujÄ…ce konsumentów stosowane w grywalizacji           84

3.3. Metody oddziaÅ‚ywania grywalizacji na zaangażowanie i zachowania konsumentów               91

Podsumowanie  99

 

RozdziaÅ‚ IV. Metodologiczne zaÅ‚ożenia badaÅ„             103

  1. Cel i przedmiot badaÅ„ oraz podstawowe problemy badawcze           103
  2. Hipotezy  badawcze      106
  3. Uzasadnienie zastosowanych metod i technik badawczych 107

3.1. Eksperyment           107

3.2. Analiza jakoÅ›ciowa reklam mBanku    110

3.3. Analiza jakoÅ›ciowa mGry      111

3.4. NarzÄ™dzia  badawcze             111

3.5. Charakterystyka  mBanku     119

3.6. Charakterystyka badanej grupy studentów      121

3.7. Procedura badawcza            124

 

RozdziaÅ‚ V. Kontekst etyczny i merytoryczny reklam mBanku               125

  1. Krótka charakterystyka reklam mBanku   125
  2. Wyniki przeprowadzonej analizy wedÅ‚ug przyjÄ™tej matrycy kodów   132

Podsumowanie  136

 

RozdziaÅ‚ VI. Kontekst etyczny i merytoryczny mGry mBanku                137

  1. Struktura mGry             137
  2. Wyniki przeprowadzonej analizy wedÅ‚ug przyjÄ™tej matrycy kodów  138
  3. Konfrontacja podstaw teoretycznych grywalizacji z zaÅ‚ożeniami i realnymi efektami mGry         141

Podsumowanie 142

 

RozdziaÅ‚ VII. Porównanie wpÅ‚ywu reklam i mGry na poziom zaufania klientów do mBanku          145

 

ZakoÅ„czenie      179

 

Bibliografia         185

 

Spis tabel            199

 

Spis ilustracji      203

 

ZaÅ‚Ä…cznik 1. Kwestionariusz reklam mBanku               205

ZaÅ‚Ä…cznik 2. Kwestionariusz mGry mBanku  213

Dodaj do koszyka Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.