reklama - zainteresowany?

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino - Onepress

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-8-3801-2409-7
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,20 zł (poprzednio: 31,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,30 zł)

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Tagi: Marketing

Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy spoÅ‚ecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmujÄ… problematykÄ™ indywidualnej i spoÅ‚ecznej tożsamoÅ›ci w kontekÅ›cie zmiany jakÄ… kreujÄ… wspóÅ‚czesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegajÄ…ce procesom cyfryzacji i konwergencji, oferujÄ… doÅ›wiadczenie znaczÄ…co wpÅ‚ywajÄ…ce na procesy budowania tożsamoÅ›ci użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy spoÅ‚eczne, instytucje, organizacje spoÅ‚eczne i polityczne nie tylko budujÄ… nowe narracje tożsamoÅ›ciowe, ale także zyskujÄ… szerokÄ… platformÄ™ prezentacji wÅ‚asnej tożsamoÅ›ci i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która bÄ™dzie ulegaÅ‚a poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

 

Osoby które kupowały "Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Spis treści

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.