Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino - Onepress

ISBN: 978-8-3801-2409-7
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,20 zł (poprzednio: 31,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,30 zł)
Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy spoÅ‚ecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmujÄ… problematykÄ™ indywidualnej i spoÅ‚ecznej tożsamoÅ›ci w kontekÅ›cie zmiany jakÄ… kreujÄ… wspóÅ‚czesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegajÄ…ce procesom cyfryzacji i konwergencji, oferujÄ… doÅ›wiadczenie znaczÄ…co wpÅ‚ywajÄ…ce na procesy budowania tożsamoÅ›ci użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy spoÅ‚eczne, instytucje, organizacje spoÅ‚eczne i polityczne nie tylko budujÄ… nowe narracje tożsamoÅ›ciowe, ale także zyskujÄ… szerokÄ… platformÄ™ prezentacji wÅ‚asnej tożsamoÅ›ci i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która bÄ™dzie ulegaÅ‚a poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.
Osoby które kupowały "Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)