reklama - zainteresowany?

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino - Onepress

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-8-3801-2409-7
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,20 zł (poprzednio: 31,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,30 zł)

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Tagi: Marketing

Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco wpływające na procesy budowania tożsamości użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy społeczne, instytucje, organizacje społeczne i polityczne nie tylko budują nowe narracje tożsamościowe, ale także zyskują szeroką platformę prezentacji własnej tożsamości i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która będzie ulegała poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

 

Osoby które kupowały "Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Spis treści

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wstęp / 9

 

Krystyna Doktorowicz

Tożsamość w epoce Internetu i globalnych sieci / 13

 

Katarzyna Forst

Polityka medialna Unii Europejskiej a media masowe ― kreowanie tożsamości / 31

 

Ewa Gębicka

Problemy tożsamości polskiego kina w dobie globalizacji i konkurencji na rynku filmowym / 55

 

Kamil Niesłony

Formaty telewizyjne a tożsamość kulturowa / 73

 

Barbara Bogacka

Medialny obraz rodziny w postpatriarchalnym świecie. Nowe modele, role i tożsamości / 87

 

Anna Adamus-Matuszyńska

Tożsamość a proces komunikowania tożsamości / 105

 

Piotr Dzik

Tożsamość w internetowej komunikacji marki Polska / 133

 

Bibliografia / 153

Noty o autorach / 163

Dodaj do koszyka Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.