To jest marketing! - Onepress
TÅ‚umaczenie: Anita Doroba
ISBN: 978-83-8087-872-3
Format: mp3
Data wydania: 2019-11-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,62 zł (poprzednio: 44,83 zł)
Oszczędzasz: 25% (-11,21 zł)
# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbÄ™ obserwatorów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.
Przez ostatnie dwadzieÅ›cia pięć lat Seth Godin nauczaÅ‚ i inspirowaÅ‚ miliony przedsiÄ™biorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich Å›rodowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykÅ‚ady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysÅ‚ów, które znalazÅ‚y siÄ™ w gÅ‚ównym nurcie jÄ™zyka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mÄ…droÅ›ci i doÅ›wiadczenia w jednym, kompaktowym, dostÄ™pnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
IstotÄ… jego podejÅ›cia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystujÄ… konsumentów do rozwiÄ…zywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystujÄ… marketing do rozwiÄ…zywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu wiÄ™zi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych Å›cieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swojÄ… autorskÄ… mieszankÄ™ wglÄ…du, obserwacji i zapadajÄ…cych w pamięć przykÅ‚adów, aby nauczyć ciÄ™:
- identyfikować najmniejszÄ… opÅ‚acalnÄ… grupÄ™ odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narracjÄ™ już stosowanÄ… przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzÄ™dzia i przedstawić narracje, które bÄ™dÄ… mogli wykorzystać dla osiÄ…gniÄ™cia swoich celów.
Niezależnie od tego, czy jesteÅ› twórcÄ… technologii, wÅ‚aÅ›cicielem maÅ‚ej firmy, czy częściÄ… dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usÅ‚ugÄ™ sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki sÄ… one prezentowane Å›wiatu, aby w znaczÄ…cy sposób nawiÄ…zać kontakt z osobami, które tego chcÄ….
To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokóÅ‚ tego szum.
***
Seth Godin jest autorem 18 miÄ™dzynarodowych bestsellerów, które zmieniÅ‚y sposób, w jaki ludzie myÅ›lÄ… o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i PotrzÄ…Å›nij pudeÅ‚kiem. Książki te zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na 38 jÄ™zyków.
Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).
Więcej informacji na sethgodin.com.
Osoby które kupowały "To jest marketing!", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
To jest marketing! Audiobook -- spis treści
Wstęp do polskiego wydania
Od autora
RozdziaÅ‚ 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujÄ…cy…
Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć
Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia
Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek
RozdziaÅ‚ 5. W poszukiwaniu „lepszego”
Rozdział 6. Więcej niż towary
Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień
Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku
Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy
Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch
Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność
Rozdział 12. Lepszy biznesplan
Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język
RozdziaÅ‚ 14. Traktuj różnie różnych ludzi
Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi
Rozdział 16. Cena jest narracją
Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu
Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga
Rozdział 19. Lejek
RozdziaÅ‚ 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu
RozdziaÅ‚ 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody
RozdziaÅ‚ 22. Marketing dziaÅ‚a, a teraz twój ruch
Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby
O autorze