To jest marketing! - Onepress
TÅ‚umaczenie: Anita Doroba
ISBN: 978-83-8087-759-7
stron: 302, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)
# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbÄ™ obserwatorów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.
Przez ostatnie dwadzieÅ›cia pięć lat Seth Godin nauczaÅ‚ i inspirowaÅ‚ miliony przedsiÄ™biorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich Å›rodowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykÅ‚ady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysÅ‚ów, które znalazÅ‚y siÄ™ w gÅ‚ównym nurcie jÄ™zyka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mÄ…droÅ›ci i doÅ›wiadczenia w jednym, kompaktowym, dostÄ™pnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
IstotÄ… jego podejÅ›cia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystujÄ… konsumentów do rozwiÄ…zywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystujÄ… marketing do rozwiÄ…zywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu wiÄ™zi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych Å›cieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swojÄ… autorskÄ… mieszankÄ™ wglÄ…du, obserwacji i zapadajÄ…cych w pamięć przykÅ‚adów, aby nauczyć ciÄ™:
- identyfikować najmniejszÄ… opÅ‚acalnÄ… grupÄ™ odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narracjÄ™ już stosowanÄ… przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzÄ™dzia i przedstawić narracje, które bÄ™dÄ… mogli wykorzystać dla osiÄ…gniÄ™cia swoich celów.
Niezależnie od tego, czy jesteÅ› twórcÄ… technologii, wÅ‚aÅ›cicielem maÅ‚ej firmy, czy częściÄ… dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usÅ‚ugÄ™ sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki sÄ… one prezentowane Å›wiatu, aby w znaczÄ…cy sposób nawiÄ…zać kontakt z osobami, które tego chcÄ….
To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokóÅ‚ tego szum.
***
Seth Godin jest autorem 18 miÄ™dzynarodowych bestsellerów, które zmieniÅ‚y sposób, w jaki ludzie myÅ›lÄ… o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i PotrzÄ…Å›nij pudeÅ‚kiem. Książki te zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na 38 jÄ™zyków.
Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).
Więcej informacji na sethgodin.com.
Osoby które kupowały "To jest marketing!", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
To jest marketing! eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Dedykacja
Wstęp do polskiego wydania
Od autora
RozdziaÅ‚ 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujÄ…cy…
Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć
Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia
Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek
RozdziaÅ‚ 5. W poszukiwaniu „lepszego”
Rozdział 6. Więcej niż towary
Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień
Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku
Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy
Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch
Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność
Rozdział 12. Lepszy biznesplan
Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język
RozdziaÅ‚ 14. Traktuj różnie różnych ludzi
Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi
Rozdział 16. Cena jest narracją
Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu
Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga
Rozdział 19. Lejek
RozdziaÅ‚ 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu
RozdziaÅ‚ 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody
RozdziaÅ‚ 22. Marketing dziaÅ‚a, a teraz twój ruch
Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby
Lista lektur z marketingu (kolejność przypadkowa)
Prosty marketingowy arkusz roboczy
Podziękowania
O autorze
Inne dzieła Setha Godina