reklama - zainteresowany?

To jest marketing! - Onepress

To jest marketing!
ebook
Autor: Seth Godin
TÅ‚umaczenie: Anita Doroba
ISBN: 978-83-8087-759-7
stron: 302, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)

Dodaj do koszyka To jest marketing!

Tagi: Marketing

# 1 Wall Street Journal Bestseller

Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbÄ™ obserwatorów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.

Przez ostatnie dwadzieÅ›cia pięć lat Seth Godin nauczaÅ‚ i inspirowaÅ‚ miliony przedsiÄ™biorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich Å›rodowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykÅ‚ady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysÅ‚ów, które znalazÅ‚y siÄ™ w gÅ‚ównym nurcie jÄ™zyka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mÄ…droÅ›ci i doÅ›wiadczenia w jednym, kompaktowym, dostÄ™pnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.

IstotÄ… jego podejÅ›cia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystujÄ… konsumentów do rozwiÄ…zywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystujÄ… marketing do rozwiÄ…zywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu wiÄ™zi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych Å›cieżkach e-mailowych.

Seth wykorzystuje swojÄ… autorskÄ… mieszankÄ™ wglÄ…du, obserwacji i zapadajÄ…cych w pamięć przykÅ‚adów, aby nauczyć ciÄ™:

- identyfikować najmniejszÄ… opÅ‚acalnÄ… grupÄ™ odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narracjÄ™ już stosowanÄ… przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzÄ™dzia i przedstawić narracje, które bÄ™dÄ… mogli wykorzystać dla osiÄ…gniÄ™cia swoich celów.

Niezależnie od tego, czy jesteÅ› twórcÄ… technologii, wÅ‚aÅ›cicielem maÅ‚ej firmy, czy częściÄ… dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usÅ‚ugÄ™ sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki sÄ… one prezentowane Å›wiatu, aby w znaczÄ…cy sposób nawiÄ…zać kontakt z osobami, które tego chcÄ….

To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokóÅ‚ tego szum.

***

Seth Godin jest autorem 18 miÄ™dzynarodowych bestsellerów, które zmieniÅ‚y sposób, w jaki ludzie myÅ›lÄ… o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i PotrzÄ…Å›nij pudeÅ‚kiem. Książki te zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na 38 jÄ™zyków.

Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).

Więcej informacji na sethgodin.com.

Dodaj do koszyka To jest marketing!

Spis treści

To jest marketing! eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Dedykacja

Wstęp do polskiego wydania

Od autora

RozdziaÅ‚ 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujÄ…cy…

Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć

Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia

Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek

RozdziaÅ‚ 5. W poszukiwaniu „lepszego”

Rozdział 6. Więcej niż towary

Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień

Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku

Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy

Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch

Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność

Rozdział 12. Lepszy biznesplan

Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język

RozdziaÅ‚ 14. Traktuj różnie różnych ludzi

Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi

Rozdział 16. Cena jest narracją

Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu

Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga

Rozdział 19. Lejek

RozdziaÅ‚ 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu

RozdziaÅ‚ 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody

RozdziaÅ‚ 22. Marketing dziaÅ‚a, a teraz twój ruch

Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby

Lista lektur z marketingu (kolejność przypadkowa)

Prosty marketingowy arkusz roboczy

Podziękowania

O autorze

Inne dzieła Setha Godina

Dodaj do koszyka To jest marketing!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.