reklama - zainteresowany?

Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective - Onepress

Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective
ebook
Autor: Adam Wojtaszek
ISBN: 978-8-3607-4342-3
stron: 282, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,58 zł (poprzednio: 22,94 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,36 zł)

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Tagi: Marketing

Książka stanowi próbÄ™ poszerzenia metodologii badaÅ„ nad reklamami prasowymi poprzez wypracowanie nowych modeli analizy tego szczególnego typu obrazowo-tekstowego artefaktu oraz wykazanie ich zasadnoÅ›ci i przydatnoÅ›ci w oparciu o obszerny korpus przykÅ‚adów zaczerpniÄ™ty z prasy polskiej, brytyjskiej i chiÅ„skiej. Praca podzielona jest na trzy rozdziaÅ‚y, z których pierwszy stanowi wprowadzenie teoretyczne oraz przeglÄ…d badaÅ„ nad dyskursem reklamowym, natomiast dwa nastÄ™pne najpierw omawiajÄ… i poszerzajÄ… wybrane modele teoretyczne (Politeness Theory - Brown & Levinson (1987), Graded Salience Hypothesis - Giora (2003), Dynamic Model of Meaning - Kecskes (2008)), a w dalszej części demonstrujÄ… ich wykorzystanie w badaniach  o charakterze analitycznym oraz empirycznym. Książka jest bogato ilustrowana, zawiera także obszernÄ… bibliografiÄ™ literatury poÅ›wiÄ™conej dyskursowi reklamowemu oraz indeks.

 

The book is an attemtp at extending the scope of methodological insights into the discourse of press advertisements by means of elaborating new models of analysis of this peculiar type of pictorial-textual artefact. The applicability and feasibility of these new models are tested against a rich corpus of press advertisements extracted from Polish, British and Chinese newspapers and magazines. The book is divided into three chapters: the first one constitutes a theoretical introduction, containing an overview of studies on the discourse of advertising, whereas the remaining two first introduce seleced theoretical models (Politeness Theory - Brown & Levinson (1987), Graded Salience Hypothesis - Giora (2003), Dynamic Model of Meaning - Kecskes (2008)) and later demonstrate their analytical potential in the investigation of press advertisements. The book is richly illustrated and contains extensive bibliography of advertising discourse literature, followed by an index.

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

 

Osoby które kupowały "Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Spis treści

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.