reklama - zainteresowany?

The Right Steps to Business English + CD - Onepress

The Right Steps to Business English + CD
Autor: Le Nart Barbara
ISBN: 978-8-3208-1859-8
stron: 228, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,30 zł (poprzednio: 64,13 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,83 zł)

Dodaj do koszyka The Right Steps to Business English + CD

Tagi: Języki obce

Podręcznik obejmuje kurs Business English na poziomie średnio zaawansowanym. Ważnym celem przy jego tworzeniu było osiągnięcie przez uczącego się takiej precyzji i elegancji wypowiedzi, aby pomagało mu to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

Podręcznik został oparty na autentycznych materiałach pochodzących z czasopisma The Economist. Każdy rozdział jest tak skonstruowany, aby po wykonaniu wszystkich ćwiczeń, odczuć postęp w znajomości języka. Tak więc, każdy rozdział otwiera tekst z The Economist, z którego do szczegółowego omówienia i przećwiczenia wybrano słowa, zwroty, idiomy, związki wyrazowe, najważniejsze zagadnienia gramatyczne, ostrzeżenia przed najczęściej popełnianymi błędami. Zaproponowana kompozycja rozdziałów jest urozmaicona i okazała się skuteczna w przyswajaniu wiedzy nawet przez osoby nie mogące poświęcić zbyt wiele czasu na naukę języka.

Podręcznik może być wykorzystywany do nauczania dla grup lub nauczania indywidualnego, a także może służyć do nauki własnej bez pomocy nauczyciela.

Dodaj do koszyka The Right Steps to Business English + CD

 

Osoby które kupowały "The Right Steps to Business English + CD", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • English 4 IT. Praktyczny kurs jÄ™zyka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko

Dodaj do koszyka The Right Steps to Business English + CD

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka The Right Steps to Business English + CD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.