reklama - zainteresowany?

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) - Onepress

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)
ebook
Autor: Aleksandra Justyna Kulawik
ISBN: 9788361184690
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2012-05-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 8,70 zł (poprzednio: 10,24 zł)
Oszczędzasz: 15% (-1,54 zł)

Dodaj do koszyka The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

Tagi: Marketing

S  U  M  M  A  R  Y The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in   a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before -  C o c a - C o l a .The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007."The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)"  is divided into three chapters:1.The Basic Concepts of Advertising  ( theory and history of advertising),2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the "Coke"  Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns  including the case of changing the national symbols such as Santa Claus),3.The Discourse Analysis and Advertising  (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising)."Welcome to the Coke Side of Life"Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)Od zarania dziejów reklama, przybierajÄ…c różne formy,  ma wpÅ‚yw  na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem sÄ… kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na Å›wiecie osiÄ…gnęła sukces, o którym wiÄ™kszoÅ›ci z nas nawet siÄ™ nie Å›niÅ‚o. TÄ… firmÄ… jest C o c a - C o l a.Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowaÅ‚y kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007."Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" skÅ‚ada siÄ™ z trzech części:1.Podstawowe zagadnienia reklamy  ( teoria, historia reklamy),2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpÅ‚yw kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianÄ™ postrzegania symboli narodowych),3.Analiza treÅ›ci jÄ™zykowej w reklamie  (analiza jÄ™zyka reklamy i kampanii reklamowych)."Witaj po radosnej stronie życia"

Dodaj do koszyka The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

 

Osoby które kupowały "The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

Spis treści

Dodaj do koszyka The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.