Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe - Onepress

Tytuł oryginału: Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas
Tłumaczenie: Ewa Borówka
ISBN: 83-246-0831-1
stron: 400, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-03-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 57,00 zł
Poważny biznes z przymrużeniem oka
- Kim sÄ… zmianoholicy?
- Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?
- Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?
"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad:
- Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek.
- Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany.
- Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą.
- A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie!
"Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym?"Seth Godin -- autor
Osoby które kupowały "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)