reklama - zainteresowany?

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera - Onepress

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
ebook
Autor: Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński
ISBN: 978-83-246-8725-1
stron: 488, Format: ebook
Data wydania: 2013-10-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Tagi: E-biznes | Start-up


Dowiedz się więcej o Autorach >>


E-handel w pytaniach i odpowiedziach

Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.

Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
  • w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
  • jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
  • jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
  • jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
  • jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
  • jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację

Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!



PATRONAT MEDIALNY:




Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

 

Osoby które kupowały "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Spis treści

Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.