reklama - zainteresowany?

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera - Onepress

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Autor: Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński
ISBN: 978-83-246-7541-8
stron: 488, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-10-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Tagi: E-biznes | Start-up


Dowiedz się więcej o Autorach >>


E-handel w pytaniach i odpowiedziach

Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.

Technologia w e-commerce… wypeÅ‚nia ważnÄ… niszÄ™ na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejÅ›cie do zagadnieÅ„, które do tej pory omawiane byÅ‚y osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. WiÄ™kszość dostÄ™pnych dziÅ› książek skupia siÄ™ albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, jÄ™zyków programowania i frameworków), albo na ujÄ™ciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali siÄ™ poÅ‚Ä…czyć te dwa Å›wiaty i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. JeÅ›li wciąż masz wÄ…tpliwoÅ›ci, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, siÄ™gnij po tÄ™ pozycjÄ™. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagÄ™
  • w jaki sposób zintegrować siÄ™ z systemami ERP, stworzyć szynÄ™ wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym Å›rodowisku informatycznym
  • jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzÄ™dzi użyć
  • jak zapewnić bezpieczeÅ„stwo danych i nie narazić siÄ™ GIODO
  • jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
  • jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
  • jak zapewnić wysokÄ… dostÄ™pność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizacjÄ™

Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!



PATRONAT MEDIALNY:




Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

 

Osoby które kupowały "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Spis treści

Dodaj do koszyka Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.